Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Leeg huis

• Auteur

Vandaag zijn mijn 2 jongsten ook op school begonnen…
    Nu is mijn huis helemaal leeg en stil.
    Raar hoor om die 2 kleine mannetjes ieder in een andere klas met een andere juf te zien zitten. Gelukkig konden zij zonder tranen afscheid nemen. Ik heb wel enekel keren moeten slikken maar mij is het ook gelukt.
    Dit is echt weer een heel nieuw hoofdstuk. Voor het eerst in 6 jaar tijd is er geen kind thuis om voor te zorgen. Vanaf morgen ga ik werken als ze op school zitten dus dan heb ik niet meer een heel leeg huis om in thuis te komen (alhoewel het wel prettig is dat je nergens meer rekening mee hoeft te houden).
    Nou dames, ik heb de blues. Hopelijk komt er snel een nieuw kuikentje in het nest.

Groetjes,

M3

#2859167 Quote

Ja, meid. De school is weer begonnen! kan me voorstellen dat dat voor iedere mama weer wennen is, vooral als je nog eentje thuis had tot nogtoe. Dus morgen ga je weer werken. Gelukkig heb je daar je afleiding  en ik hoop dat je kuikentje snel komt.

dikke kus talke

#2859170 Quote

Lieve Talke,

Wat lief dat je reageert terwijl je net zelf zo'n shittijd achter de rug hebt!
    Even nog voor de duidelijkheid: ik werkte al wel hoor maar ga dat nu in de schooltijden doen. Mijn baas is superflexibel en daar heb ik enorm mee gebofd.

Ik geef ook nog even antwoord op jouw vraag over de cyclus na een miskraam:
    Bij mij was het ietwat onregelmatig na de mk:
    eerste keer daarna 30 dagen, toen 42 dagen (en ik maar denken dat ik al zo snel weer zwanger was), toen 28, 33 en nu 31. Ben nu ook wat aan mijn gewicht aan het doen en hoop dat daar mijn cyclus wat regelmatiger van wordt; moet toch nog wel een kilootje of 10 afvallen….

Jij heel veel succes voor de volgende ronde: ik heb de ovutesten ook in huis gehaald en hoop ze niet te lang nodig te hebben.

Groetjes,

M3

#2859174 Quote

Mijn zus heeft ook 2 schatjes rondlopen, ze gingen vandaag ook weer naar school. Ik heb haar nog niet gesproken maar ongetwijfeld zal het weer moeilijk voor haar zijn geweest.

Toen ik jou berichtje zag, dacht ik volgens mij hebben daar alle mama's last van. Het lege nest syndroom zeg maar, ook al komen ze na 15.00uur weer thuis.

Ik heb inderdaad besloten om deze ronde nog geen ov-testen te doen. Maar wel in de volgende, als ik mijn ei niet kan voelen zeg maar.

Fijn trouwens dat je een flexibele baas hebt. Maar dat zul je ongetwijfeld ook wel zijn. Want wat wat je geeft komt vaak ook weer naar je terug.

Dikk kus talke

#2859177 Quote

Ha

Ik zag vandaag weer de kinderen op weg gaan naar school. Ik vond het ook een gek iidee voor de vakantie werkte ik als oppas en moest ik de kinderen na school brengen en ophalen ect. Op een of andere manier voel ik dat vandaag ook weer, oja ze gaan nu naar school. Ik mis me oppas kinderen trouwens best wel, nu maar hopen dat we snel een kindje van ons in huis hebben.

Werk ze morgen
    Groetjes Chandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct