Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ff voorstellen

• Auteur

Ik ben Kiki en ben 39 jaar en heb al een kleine van 10,5 maanden.
    Ik ben deze site al een tijdje aan het volgen. Ik vind het erg leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft dus ik dacht nu ga ik ook eens meedoen. Ik merk dat ik hier elke dag wel even op dit forum beland.
    Erg verslavend moet ik zeggen.
    Graag zouden wij nog een kindje willen en omdat onze leeftijd wat hoger ligt vind ik dat we niet te lang kunnen wachten. 3 maanden geleden met de pil en nu ben ik al 9 dagen ot. Ik heb vorige week maandag een test gedaan maar negatief, zaterdagavond en weer negatief. Nog steeds niet ongi. Krijg nu wel last van pijnlijke borsten.
    Ik begin er wel wat van te krijgen. Wanneer zou ik nou weer gaan testen???
    Hebben jullie advies voor mij?

Kiki

#2858979 Quote

Hoi Kiki!

Welkom hier op het verslavende forum!
    Leuk,ik ben ook niet meer zo piep(36) en ben nu in mijn 4e ronde voor het eerste kindje.
    Spannend allemaal zeg,ik zou je geen advies kunnen geven,je zegt dat je al 2 keer negatief hebt getest en nog steeds niet ongi…ik weet het echt niet sorry.
    Ik wens je in ieder geval veel suc6 en laat maar gauw wat weten!

Liefs,Swinnie

#2858982 Quote

Hoi Kiki,

misschien kun je je ochtendurine wegbrengen naar je HA, dan heb je dezelfde dag nog zekerheid, heb ik ook gedaan toen ik een week overtijd was.
    Helaas was het bij mij negatief, maar ik hoop dat jij meer geluk hebt!
    Laat je het nog weten?

Liefs, Janu

#2858984 Quote

Hoi Swinnie,

Bedankt voor je berichtje.
    Ik moet er wel bij zeggen dat het bij de eerste ook in 3 maanden gelukt was en vandaar dat we een beetje hopen dat het nu ook binnen 3 maanden lukt. Maar ja, je kunt het niet dwingen natuurlijk.

#2858986 Quote

Hoi Janu,

Bedankt voor je advies. Ik heb nog 1 test liggen dus die wil ik deze week nog gaan gebruiken als ik dan nog steeds niet ongi ben natuurlijk. MOcht deze weer negatief zijn en nog steeds niet ongi dan ga ik naar de huisarts voor een onderzoek. Normaal gesproken heb ik best een regelmatige cyclus en nu heb ik we last van mijn borsten. Dat had ik bij de eerste ook alleen toen ik bij haar teste op de dag dat ik ongi moest worden gaf hij gelijk positief aan. Frusterend allemaal.

#2859004 Quote

WELKOM        
    Op dit verslavende forum.
    Ik kan je helaas niet helpen met je vraag over testen. Ik heb ze helaas nog niet nodig gehad. Ik ga zelf nu voor ronde 4 en voor het eerste kindje.
    Het voordeel dat jij hebt is dat je zeker weet dat het wel kan, dat moeten weinig nog maar zien……………

liefs Daan

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859094 Quote
    quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 10:31:10'));

Hoi Kiki!

Welkom hier op het verslavende forum!
    Leuk,ik ben ook niet meer zo piep(36) en ben nu in mijn 4e ronde voor het eerste kindje.
    Spannend allemaal zeg,ik zou je geen advies kunnen geven,je zegt dat je al 2 keer negatief hebt getest en nog steeds niet ongi…ik weet het echt niet sorry.
    Ik wens je in ieder geval veel suc6 en laat maar gauw wat weten!

Liefs,Swinnie

#2859097 Quote

Hoi Swinnie,

Ik ga in ieder geval deze week nog een keertje proberen om een test te doen dus ik laat zowieso ff iets weten. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. En anders ga ik deze week nog even naar de dokter om het te laten testen.

Kiki

#2859108 Quote

Hoi Kiki,

Welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen en een moeder in het midden is altijd handig. Wij kunnen jouw adviezen hier hard gebruiken!

Balen dat je nog geen uitsluitsel hebt. Maar aan de andere kant: ook nog geen ongi! Dat geeft wel weer hoop. Hopelijk kun je gauw positief testen.

Veel forumplezier!

Groetjes,

Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct