Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3e kindje of niet HELP

• Auteur

Wij of liever gezegd ik wil graag een derde kindje ik heb er al 2 een van 2 en een van 4 mijn man weet niet of hij het wil maar ik wil het zo graag. Ons huis is groot genoeg de auto de materiele dingen zijn aanwezig en ik weet zeker als ik eenmaal zwanger ben hij het ook geweldig zal vinden hij wilde altijd wel 4 kinderen maar omdat ik 2 minder leuke zwangerschappen achter de rug heb is hij wat bang geworden denk ik.
    WAT te doen.

#2858988 Quote

Je moet het natuurlijk wel samen willen en er samen achterstaan natuurlijk. Ik zou zeggen bespreek het nog een keertje met hem en vraag anders waarom hij tweifelt. Jullie komen er best samen uit denk ik.

Suc6 Kiki

#2859222 Quote

Hoi,

Ik heb onlangs zelf ook een onderwerp hierover geplaats.
    Zal het wel even omhoog zetten.

Het is natuurlijk nooit zo dat alle zwangerschappen het zelfde hoeven te verlopen.
    Wij, of eigenlijk mijn man, was eerst niet om te krijgen voor nr 3. mede doordat ik de eerste keer heel erg ziek ben geweest na mijn spoedkeizersnede en ons 2e kindje met 5 week geopereerd moest worden.
    Maar na lang wikken en wegen is ie dan toch om.
    We zijn al aan t oefenen .
    Dus blijf er over kletsen, niet te hard pushen want daar kunnen de "meeste" mannen niet tegen hihi.

Gr. Mamaloe

#2859304 Quote

bedankt mamaloe,

Ik blijf er zeker over praten met mijn man en ik heb het idee dat hij er al begint te wennen. Hopen dat hij snel overstag gaat. Nog tips

#2859572 Quote

Klinkt misschien raar maar ik zou er voor gaan denk ik. Er zijn zoveel die zomaar zwanger raken en ik denk als het eenmaal zover is dat je man het geweldig vind nadat hij van de schrik is bekomen

Succes

1e ronde

#2859582 Quote

Ha

Ik vindt het belangrijk dat twee mensen zijn die zo'n beslissing samen nemen.
    Geef het de tijd en maar neem af en toe wel de tijd om er over te praten. Mannen hebben nu eenmaal meer tijd nodig om aan dingen te wenen. Maar vertel waarom je het zo graag zou willen.

Succes chandra

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859585 Quote

Sorry maar ik zou er wel voor gaan hoor. Heb zelf het zelfde gehad en mijn man kan niet blijer zijn met zijn kindjes. Het is toch ieder voor zich je weet nooit precies hoe iemand reageert natuurlijk maar iedereen kent zijn eigen mannetje het beste en hoe ze zich voelen toch!

#2859609 Quote

Helemaal waar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct