Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe gaat je partner er mee om?

• Auteur

he lies
    dit is echt heel herkenbaar hoor. Die van mij heeft ook zoiets van wat ben je er toch druk mee beizg. als het komt dan komt het.
    daar heeft die natuurlijk wel gelijk in maar voor ons vrouwen is het toch anders denk ik.
    Er gaat bij ons meer veranderen dan bij de mannen. ten eerste veranderd je lichaam en vooral je hormonen, er gaat iets in je groeien en voor 99% is het zeker dat de vrouw minder gaat werken.
    Ik denk dat het voor mannen pas concreet wordt als je echt zwanger bent en dan zal het de eerste paar maanden nog wel te abstract voor hen zijn, maar als je het begint te zien denk ik dat het voor hun ook anders wordt.
    Helaas zijn mannen nu eenmaal heel anders dan vrouwen en gelukkig is dit forum er zodat je toch je ei goed kwijt kan (niet letterlijk natuurlijk haha)

liefs daan

#2859318 Quote
    quote: andrea29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 12:59:09'));

Heey,

Wij zijn nu aan de 12de ronde bezig voor een tweede kindje. Onze geweldige dochter is in juni 2 geworden.
    Ik ben er weer er veel mee bezig, maar dat is volgens mij vrouwen eigen.
    Mijn man heeft toch ook elke maand moeite met de teleurstelling, zijn wens is net zo groot, zoniet misschien nog groter dan die van mij.
    Vind het moeilijk om hem verdrietig te zien, maar met onze kleine schat en elkaar kunnen we steeds weer de kracht vinden om door te gaan naar de volgende ronde.

Liefs Andrea

Dag Andrea,

Ik heb net zo'n man als jij, hij leeft heel erg mee. Ik ben moeder van 1 kind (ruim 2) en mijn man heeft hierbij maar  2 afspraken gemist met de verloskundige, omdat ik graag mijn moeder en schoonmoeder allebei een keer mee wilde nemen. Verder is hij altijd mee geweest. Nu wij op gingen voor een tweede leefde hij ook elke keer mee en als ik dan weer ongesteld werd, was ook hij teleurgesteld. Hij wil dit net zo graag als ik en soms denk ik nog wel eens dat hij het nog liever wil dan ik.
    Maar goed, wij kunnen nu ons geluk niet op nu ik na 16 maanden zwanger blijk te zijn! We wachten de echo nog even af, maar zijn wel heel blij dat ik weer zwanger ben geraakt. Stiekem fantaseren wij samen al over hoe het zal zijn met z'n viertjes, hoe we bepaalde dingen doen.
    Ik ben echt super blij met een man die zo mee leeft. Wij beleven het echt samen!

Leuk om te horen dat ik niet de enige ben en ik wens je veel succes met het zwanger raken!

gr Sandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct