Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

je temperatuur

• Auteur

hallo iedereen!

Hoe zit het nou met je temperatuur? word je temp hoger na of voor je eisprong en blijft dat zo tot je nod? of ben je te laat als je temp hoger word ?
    Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus en mijn temp is normaal 36.4, vorige maand werd mijn temp hoger aan het einde van de maand zo'n 36.7 maar ben ik dan het vruchtbaarste of ben ik dan juist te laat??

XXX ssuss

#2859050 Quote

je temp wordt met je eisprong tiendes hoger. Dus dan is je eisprong geweest als dat idd zo is. Dus de dag daarvoor was je het vruchtbaarst!!
    Als je ongi wordt, dan gaat hij weer omlaag

#2859111 Quote
    quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:03:14'));

je temp wordt met je eisprong tiendes hoger. Dus dan is je eisprong geweest als dat idd zo is. Dus de dag daarvoor was je het vruchtbaarst!!
    Als je ongi wordt, dan gaat hij weer omlaag

Ok dank je!
    Mijn temperatuur is deze maand nog laag en heb volgens mijn berekening vandaag mijn eisprong dus dan ben ik vandaag het vruchtbaarste maar dan moet mijn temperatuur morgen wel omhoog schieten ofniet?
    28 aug is mijn nod hopelijk blijft ie dan omhoog hihi

xxx ssuss

#2859126 Quote

Hoi Ssuss,

Bij mij stijgt mijn temp 2 dagen na mijn ovu en ze zeggen dat je de dag vóór je ei het meest vruchtbaar bent (omdat dan op het moment dat je ei komt de zaadjes al liggen te wachten). Dus ik ben 3 dagen voordat mijn temp omhoog vliegt het meest vruchtbaar. Wij hebben afgelopen maand doorgeklust tot en met de dag van die verhoogde temp, dan weet ik tenminste zeker dat ik mijn ei niet heb gemist (niet dat dat een garantie is, maar goed…)

Groetjes,

Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct