Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie moeten er nog meer testen vandaag

• Auteur

goeie middag allemaal
    wat een weeer zeg en ik wou vandaag een zwangerschaptest gaan halen ik hoop dat het straks wat minder is
    voel me vandaag wel misselijk van alles nou hoop dat het vandaag nog gaat lukken danielle

#2859148 Quote
    quote: Tammygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:56:31'));

Hoi Sandra,

Allereerst nog gefeliciteerd (ik weet niet meer of ik dat gisteren al had gedaan , ben een beetje in de bonen (of zoiets?)).

Tja, ik heb ook niet echt overduidelijk verschijnselen, maar daarentegen sinds 2 dagen wel bruinverlies met gisteren een beetje licht roze. Hoop op een innestelingsbloeding, maar net weer een flinke bruine veeg (sorry). Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.   Normaal heb ik ook altijd wat bruin voor mijn ongi, dussss….

Alvast succes met je 1e echo, lijkt me geweldig!! Doen ze dat niet met een week of 12?? Dat duurt nog wel even hè? Pfff… we moeten ook zoveel wachten!

Hebben jullie het al aan familie/vrienden verteld??

Groetjes,

Tammy

Ik duim met je mee!

Nee ik krijg met 8 weken een echo, omdat ik een verleden van meerdere miskramen heb…….dan willen ze je eerder zekerheid geven. Wij hebben het nog niet heel veel mensen verteld, als je het forum buiten beschouwing laat (ha ha ha), maar wachten daar bewust even mee. Eerst willen wij de ech afwachten. Dus……..

gr Sandra

#2859023 Quote

Hoihoi,

Ik hoef niet te testen, maar ik ga onwijs voor je duimen.

Liefs Andrea

#2859024 Quote

Ik mag woensdag – donderdag testen als mijn ongi uitblijft?

Succes!!!

Groetjes Karin

#2859025 Quote

Hoi, ik heb vandaag, morgen of overmorgen NOD, maar heb gisteren al getest, kon niet langer wachten. Ik ben zwanger, clear Bleu gaf een duidelijk liggend streepje aan met een lichter gekleurd staand streepje (van de plus bedoel ik +), dus ik ben zwanger. Heb waarschijnlijk nog niet zoveel HCG-hormoon in de urine. Ik ben zo blij, 2e kindje, was 2e ronde. Ik hoop van harte dat jij ook positief test!! En de rest natuurlijk ook. Succes en laat nog even weten. Jetske nu 4wk.

#2859044 Quote

Hoi, ik hoef ook niet meer te testen, heb dat gisteren al gedaan! En zwanger!
    Ben nu 5 weken.

Succes! Ik hoop dat jij je binnenkort ook tot de zwangeren mag rekenen!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859052 Quote

succes allemaal hoor!! duim hard voor jullie!!hopelijk is het allemaal raak he hihii

liefs sweety (bijna 8w zw)

#2859065 Quote

Ik 'moest' vandaag ook testen en dat heb ik zojuist gedaan…… en een vette +!!!!!!!
    Ik hoop dat het voor jou netzo succesvol is!

Suc6, cee

#2859112 Quote

nou damens test gedaan eerste deed tie helemaal niks echt raar ik nog een keer geplast toen deed hij het pas en er zat een licht blauw streepje nou ik heb niet echt zekerheid doet het vrijdag nog een keer wat een zenuwen
    danielle
    6e ronde
    2e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct