Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo allemaal!!!

• Auteur

Hoi Hoi!!
    Ik wilde me ff voorstellen…ben mmx, 26 jaar en moeder van een heerlijk mannetje van 2. Sinds een paar maanden kriebelt het weer bij mij…maar helaas wil mijn vriend nog even wachten…nog maar even geduld hebben dan. Super dat ik dit forum heb gevonden.. kan ik toch een beetje meeleven en vol spanning wachten wie er allemaal zwanger zijn.. en dan wie weet kan ik over een tijdje mee kletsen als ook wij echt bezig zijn!!! Nou, ik wens iedereen veel succes en tot snel!!!

gr mmx

#2859107 Quote

Hoi MMX,
    Welkom op het forum! Jammer dat je nog even geduld moet hebben, maar aangezien je al een heerlijk mannetje hebt maakt dat het misschien wat makkelijker! Ik zelf zit ooknog niet zo lang op het forum en plaats ook niet veel berichten maar het meelezen is erg fijn. Zit zelf in ronde 10 voor mijn 1e kindje en het duurt allemaal erg lang…
    Groetjes Renee

#2859677 Quote

Hoi renee,
    bedankt voor je berichtje… Klopt hoor ik heb al een heerlijk mannetje en daardoor kan ik nog wel ff geduld hebben. Maar toch die kriebels zijn er en daar kan ik niet omheen..Zoals jij misschien ook wel voelt!!! Ik hoop dat het snel lukt voor jou en je vriend, spannend he zo'n 1e keer. Ik denk er nog vaak aan terug hoe het bij ons allemaal begon. Het ging iets sneller bij ons want toen we hadden besloten om er voor te gaan was ik meteen zwanger!! Ik lees hier wel dat dat nog best wel zeldzaam is! Maar goed dat is ook weer geen garantie voor de 2de.
    Lekker proberen te ontspannen dan komt het voor jou ook vast snel!!
    suc6 en groetjes mmx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct