Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Rare vraag ?!

• Auteur

Hoi,

Kheb een vraagje…

Mijn man en ik zitten nu in ronde 11 voor ons eerste kindje. Het duurt allemaal naar mijn idee veel te lang en dan ga je toch wel nadenken over dingen die er mis zouden kunnen zijn òf aan iets dat wij wellicht verkeerd doen ,

Nu ' verlies ' ik na het vrijen altijd nogal wat sperma. Ik moet ook altijd even naar de wc om 'uit te lekken' (lekker woord in deze context…) en/of even goed af te vegen.
    Ik dit nou raar of hebben er meer meiden last van??

Hoop dat je even reageert!

Liefs Mich

#2859031 Quote

Er blijft genoeg sperma achter hoor! Voor de zekerheid kun je misschien even blijven liggen met een kussen onder je billen, als dat voor jou idee beter is. En dat "lekken' heeft iedereen hoor! Wij hebben ook altijd een handdoek bij de hand.
    Ben je trouwens al eens bij de huisarts geweest? Je zegt dat jullie al 11 maanden 'bezig' zijn. Misschien is het iets kleins dat een zwangerschap tegenhoudt momenteel.
    Veel succes.
    Patricia

#2859032 Quote

Je stelt me gelukkig een beetje gerust! Dank je.
    Ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Op één of andere manier houdt iets me tegen, kom niet vaak bij de ha, dus dan praat je misschien ook niet makkelijk over dat soort dingen. Ik denk elke maand dat het de volgende wel raak zal zijn… Maarja, dat lijkt er nu niet echt op.

Toch hebben we ons voorgenomen in september of oktober er toch maar naartoe te gaan.

Hoe is het bij jullie dan?

Liefs Mich

#2859166 Quote

Hallo,

Ik heb veel gestruind op internet en ik geloof niet alles wat ik zie en hoor maar toch.

Inderdaad even blijven liggen en een kussen onder je billetjes. Laat je mannetje lekker even bij je liggen. Is ook nog gezellig ook, Bovendien heb ik gelezen dat wanneer hij klaarkomt in missionarisstandje of hondjes standje (ja sorry) dat dit het beste is.
    Dingen die wij over het algemeen dus ook toepassen.

Maar ik heb iets nieuws gelezen. je moet ervoor proberen te zorgen dat jij later klaarkomt dan hij! ik heb gelezen dat de samentrekking van de baarmoeder een zuigende werking heeft, weet niet of het lukt maar ……………. baadt het niet schaadt het niet toch?

Groetjes
    talke

#2859169 Quote

Ha

De dingen die andere hebben gezegt, klopt. Het beste is wel om even te wachten met het gaan lopen naar de wc. Gewoon even blijven liggen, het is heel natuurlijk, dan maar vaker het bed verschonen zeggen wij.

Ik denk wel dat het ondertussen tijd word om naar de huisarts te gaan. Je moet bedenken ook al zie je hem/haar bijna nooit, ze is opgeleid om je verhaal aan te horen. Ik zou zo veel mogelijk mee nemen, temp status, cyklus gegvens ect. Dan heeft huisarts meteen overzicht. Tevens mag een huisarts niks veder vertellen, dus je verhaal is veilig. Ik denk het prettigste is als je met zijn twee gaat.

en blijf vertrouwen hebben

groetjes chandra

#2859198 Quote

ja gewoon ff blijven liggen, doe ik ook altijd en snel een onderbroek aan, voelt wel beetje vies maar ja.. dan zit t bed er niet onder haha..

maar 11 maanden dan is t toch niet zo gek als je een keer met de dokter gaat praten? Gewoon doen, misschien kan hij/zij je juist wel goed helpen!
    succes
    groetjes

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859216 Quote

Helemaal geen rare vraag!
    Ik denk dat iedereen dat heeft hoor!
    Het is simpelweg gewoon te veel om binnen te blijven

#2859264 Quote

fijn om te lezen dat er meerderen zijn met dit 'probleem' ik heb een zelfde soort vraag een aantal weken ook gesteld en kreeg dezelfde reacties. ik moest ook altijd na de daad naar de wc, nu blijf ik gewoon liggen en doe idd ook meteen mijn onderbroek aan.
    wat mijn wel opvalt is dat ik de dag erna minder last van heb. eerder liep het dan ook nog wel eens, maar nu niet meer.
    (blij dat dit anoniem is haha)
    Maar ik moet zeggen dat ik 11 maanden ook wel een redelijk lange tijd vind. ik denk dat ik rond die tijd ook naar de ha zou gaan, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.

succes, liefs daan

#2859352 Quote

Lieve Mitch,

moeilijk en nzeker allemaal hè! ik begrijp je wel een beetje, ik zit nu in ronde 19 voor een eerste kindje, heb getemperatuurt, ik heb duidelijk een ei sprong, ook blijf ik altijd liggen na het vrijen, wij hebben altijd een handoek bij de hand, en ik doe een inleg kruis in, dat is altijd makkelijk, en het geeft niet zo`n vies gevoel, s morgens verschoon je dat dan weer, en je bed blijft lekker schoon…

nou ja, ik ben dus in           April naar de dokter gegaan, toen was ik in ronde 15, maar die zei, je moet je nog niet bezorgd maken, kom over een half jaar maar terug, je voelt je dan wel rot als je weer buiten staat, net of je niet serieus genomen bent, al zijn we dan ook nog wel jong…als ik eind september nog niet zwanger ben, dan willen we weer gaan, maar dan hebben we ook een nieuwe dokter, dat vind ik wel fijn..al met al, heel moeilijk allemaal…maar ik denk dat je je met 11 maanden niet al te druk moet maken, al deed ik dat zelf ook al toen! bij de 1 duurt het wat langer als de ander! je zal het zien…hou je taai hè! doegdoeg! Liefs Em

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct