Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe lang moeten we nog wachten!?????????

• Auteur

Hoi allemaal,
    Ik ben eind februari gestopt met de pil en vandaag is helaas ronde 6
    gestart. Ik heb 7 jaar de pil geslikt en had voor de pil altijd een
    regelmatige cyclus van 26 dagen. Mijn cyclus is nu ook redelijk
    regelmatig, maar gek genoeg ben ik eigenlijk iedere maand over tijd.
    Ben ik vandaag eens kritisch naar mijn eigen cyclus gaan kijken, is hij
    eigenlijk gemiddeld over de afgelopen maanden 27 dagen, hahahahaha.
    Veel zwangerschapstests voor niets!! Vandaag dus ronde 6 gestart. Toch
    iedere keer wel weer balen. Ik heb deze maand maar eens ovulatietests
    aangeschaft. Ik heb het idee dat ik later ovuleer, dan ik denk en
    daarom te vroeg "stop" met klussen. Deze maand maar eens kritisch naar
    de cyclus kijken. Dachten jullie ook na het stoppen met de pil dat het
    gepiept zou zijn in een maand of 3? Ik moet zeggen, dat ik het
    teleurstellend vindt dat mijn lichaam niet direct zwanger is geworden.
    Ach, ik heb mezelf een jaar gegeven. Ik had echter gehoopt om voor mijn
    31ste verjaardag zwanger te worden, maar dat ik helaas niet gelukt.
    Volgende ronde beter (overigens is mijn zus wel zwanger van de 2de, kan ik het toch van heel dichtbij meemaken)

liefs Lucretia

#2859046 Quote

Hoi Lucretia,
    Ik dacht helaas ook gewoon even snel zwanger te worden haha.
    Onze hele familie is erg vruchtbaar. Sommigen hoefden niet eens met de pil te stoppen of ze waren al zwanger, als ze het woorde al noemden bij wijze van spreken dan werden ze het al. Helaas ben nou aan de clomid, want het lukt nog niet, maar we houden natuurlijk hoop.
    Wij klussen gelukkig wel regelmatig en niet omdat het moet.
    Jullie ook veel succes met klussen!!!!

#2859099 Quote

Hoi,
    Ik ben het wachten ook zo zat en snap er gewoon helemaal niks van. Ben nu een jaar gestopt met de pil en zit in ronde 10. Ik dacht echt dat het binnen een paar maanden wel zou lukken. Heb nooit gerookt, drink nooit, eet gezond, heb een gezond gewicht, sport genoeg, ben 28, wat doe ik nou fout????En ook de familie is gewoon vruchtbaar enzo. Mijn moeder zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar ik ben de hoop eigenlijk een beetje verloren. De laatste keer was ik 3 dagen over tijd (had ik nog nooit gehad) en dacht ik echt dat het raak was, maar nee…Ik moet nu aankomend weekend ongi worden en ik verwacht dat dat ook wel gebeurd. En toch zal die teleurstelling weer zo groot zijn, elke maand wordt het erger.
    Tsja, een niet echt hoopvol inspirerend berichtje van mij, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik precies begrijp hoe k.t het is als je verwachtingen niet uit komen.
    Heel veel suc6 de komende tijd!
    Liefs Renee

#2859113 Quote

Ha lieve meiden,
    het is en blijft moeilijk hè! elke maand weer de teleurstelling! maar jullie moeten niet de moed verliezen hoor, als ik weer ongi ben geworden, heb ik ook zo vaak de neiging om alles door de kamer te gooien, of hard te gaan gillen (bij wijze van hè! stel je voor..heel de buurt hier op de stoep…hihi) maar later denk ik, wat schiet je er mee op? je wordt er echt niet eerder zwanger door ofzo…vorige week hebben 3 schoonzusjes me verteld dat ze zwanger zijn, ik ben echt heel blij voor ze hoor, maar moeilijk is het wel!..alledrie zijn ze 8 weken! nou dan heb ik het ook wel helemaal gehad hoor! maar toch meiden….vol houen! hoop doet toch leven? nou dan!
    allemaal een dikke knuffel…en wie weet de volgende maand????

alle liefs,
    Emmie( 1e kindje, ronde 19..)

#2859127 Quote

hallo,

Ik dacht ook zo zwanger te zijn! Althans binnen een maand of zes. Cru gezien is dat ook gelukt. Maar vorig week een vroege mk gehad. Dus we moeten weer door.

Om mij heen is het ook allemaal zo rond de 6 maanden. enkelen een jaar. Ik hoor heel veel over dat het snel kan gaan na een mk dus daar hoop ik dan ook maar op.

Maar goed daar kan ik me ook niet te vast op pinnen, vraag me eigenlijk af hoe het kan dat iemand ongewenst zwanger wordt, als je ziet hoeveel moeite wij ervoor moeten doen.

Dikke kus
    talke

#2859134 Quote

Tja Talke, dat vraag ik mij ook wel eens af. Alhoewel ik ook vrienden heb die na een zuchtje wind zwanger zijn en dan gaat het ook allemaal nog goed.
    Na mijn 1e MK, ben ik ook weer vrijwel direct ongesteld geworden en toen was ik meteen weer zwanger.
    Daarna hebben wij bewust een rustperiode ingelast en ben ik weer aan de pil gegaan. Na 3/4 jaar weer gestopt, toen weer stevig ons best gedaan, weer een MK.
    Daarna rustig aan gedaan, weer een jaar verder en toen voila zwanger van mijn 1e! Die is inmiddels ruim  2.

En nu begint het ritueel weer van voren af aan, ben nu 5 weken zwanger van de tweede. Dus weer afwachten.

Zo blijft het voor de ene een storm op zee voor je een kind krijgt, voor de andere een kabbelend riviertje…..

Succes en blijf er in geloven, als je geen hoop meer hebt……

gr Sandra

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859141 Quote

Hoi Sandra

Je schrijft dat je direct ongesteld werd en toen weer zwanger en daarna een rustperiode ingelast?

Betekent dat dat het toen weer fout is gegaan? Ik geloof dat ik het een tweede keer niet meer aankan! het was nu al zo'n geweldige shitweek (sorry voor de uitdrukking)

Groetjes talke

#2859143 Quote

ps sandra nog gefeliciteerd!

#2859146 Quote

Ja sandra! dat had ik geloof ik ook nog niet gedaan! Heel hartelijk gefeliciteerd! geniet ervan hè! super voor jullie! Liefs Em

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct