Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zal ik nu testen of nog wachten

• Auteur

hoi meiden

ben ik weer

zoals jullie weten ben ik gestopt in juli 06
    met de pil me nod zou zijn 12-08-06
    maar kon het niet volhouden hoor dus heb ik 08-08-06 getest deze was negatief.
    nu is het alweer de 14-08-06 en nog steeds niet ongi

zou ik zw kunnen zijn durf weer niet te testen

liefs

kelly

#2859043 Quote

Ik zou zeker niet te vaak testen. De teleurstelling is misschien dan te groot.
    Weet je ook zeker dat je eisprong is geweest en wanneer? Je bent immers nog niet zolang gestopt met de pil. Wellicht is je cyclus veranderd of moet deze nog op gang komen.

Bij mij is het na 7 jaar pilgebruik 5 maanden geduurd voor ik voor het eerst zwanger was.

#2859056 Quote

ik heb wel fikse steken gehad in me onderbuik
    en we hebben om de dag geklust
    en rond de belangrijskte periode elke dag
    heb nu overal pukkies op me bovenarmen, rug dat heb ik nog nooit gehad

#2859063 Quote

hoi kelly
    Ik ben eind mei gestopt met de pil en ook ik had hele rare verschijsellen die ik niet thuis kon brengen ook had ik de ene na de andere test er tegenaan gegooid maar allen negatief ik zou als ik jou was echt wachten.
    Ik werd uiteindelijk wel ongi ik hoop voo rjou van niet ik had de pil zo ongeveer een krappe 10 jaar geslikt en had een eerste syclus van 40 dagen.
    Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt en dat je hoe moeilijk het ook is je nieuwsgierigheid kan bedwingen en dat uiteindelijk toch blijkt dat je zwanger zou kunnen zijn???!!
    Succes bianca

#2859067 Quote

voor   bianca

Ik blijf nog wel even volhouden hoor

ben wel heel nieuwsgierig hoor

#2859109 Quote

Hey Kelly,en andere lezeresen!

ik blijf je volgen wij m,n vriend en ik zijn op 8juli gestopt.
    10juli 1edag laatst menst. dus volgend internet (9maand.com)ben ik z,n 9 dagen overtijd.
    Ik hoor echter wel vaker dat de eerste maanden je lichaam z,n eigen cyclus moet terug krijgen waardoor je over tijd kan zijn zonder zwanger te zijn!
    Maare… mijn test was negi. Ik hoop de volgende wel positief. Alles kan nog.
    Laten we elkaar op de hoogte houden.
    Ik hoopte rond m,n dochers 1e verjaardag aan te tellen (16 aug jarig) dan zit er uiteindelijk z,n 21 á 22 maand tussen.
    Was net weer 5 maand aan de pil.dus blijf hopen dat ik zwanger ben.

mijn email:
    marieke.jacobs@hotmail.com
    misschien tot mails, of op het forum
    veel liefs aan alle lezeresen/lezers

Marieke

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859116 Quote

Ik heb mezelf voor genomen. Dat ik een volgende keer minstens wacht totdat ik 10 dagen overtijd ben. Als ik dan test is het nog vroeg genoeg.

De eerste weken kunnen de HA en vk toch niets doen voor je dus waarom eerder. De eerste weken van je zwangerschap ben je een beetje alleen met je teststaafje hihihihi
    dus ik ga rustig wachten.

Misschien jij ook……….

Groetjes talke

#2859171 Quote

Kelly,

lastig hoor: testen of niet testen

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent   . Ikzelf heb de eerste maand dat ik niet meer de pil slikte gewacht tot ik een week over tijd was, test was negatief en bijna een week verder werd ik pas ongesteld. Je weet het nooit met die pil hoelang het duurt voor je weer een regelmatige cyclus hebt.

Maar ik denk dat je voor jezelf de keuze moet maken wil ik het persi weten ook als de uitslag teleurstellend is of heb ik nog geduld genoeg.

Sterkte in ieder geval!

#2859175 Quote

Ha

Ik dacht altijd dat je eerst moest wachten tot je weer een keer ong werd naar je laatste pil org. al voor te beginnen aan proberen. Hebben jullie dat gedaan?

Groetjes Chandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct