Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger en nog staan verven + alcohol

• Auteur

Ik las net een ander stukje op het forum over de eerste 6 weken van de zwangerschap.
    Dat lucht mij wel even op!

Ik ben nu na 1 jaar en 4 maanden zwanger! Gisteren getest. Mijn temperatuur bleef hoog, maar ik heb niet echt veel zwangerschapsverschijnselen dus dacht dat het niet zo was (heb nog niet zoveel ervaring met temperaturen).

In het afgelopen jaar heb ik er wel altijd rekening mee gehouden en niet gedronken in de 2e helft van mijn cyclus.
    Deze maand dacht ik echt, het is niet zo, dus heb ik nog staan verven en heb ook nog een avondje geborreld.

En nu blijk ik dus 5 weken zwanger te zijn! En dat terwijl ik er niet veel last van heb…..verrassing.

Je begrijpt ik ben superblij na 3 MK's en 1 kind, nu op voor de tweede, hoop ik nu dat het goed gaat!!! Wacht op de echo……

Duim duim duim

#2859051 Quote

succes en geniet lekker van je zwangerschap!! veel geluk!

liefs sweety (bijna 8 w zw)

#2859060 Quote

Hee Sandra

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat een fijn gevoel he, als je eindelijk een positieve test in je handen houdt! Ik kan erover meepraten want ik heb zojuist ook positief getest,.. en dat na 1 jaar en 2 maanden proberen…… En net als jij dacht ik dat het deze maand niet raak zou zijn en heb ik echt nog heel wat biertjes en wijntjes gedronken. Ik had geen enkel vermoeden en ook geen bijbehorende symptomen. Helemaal niets. Maar nu dan toch, ik kan het nog nauwelijks bevatten!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en wie weet spreken we elkaar nog op het April-forum

Liefs, cee

#2859129 Quote

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd hoor!!!

Geniet er maar lekker van je wondertje!!!

Liefs Sandy ruim 8wk zwanger

#2859137 Quote

Ik geloof dat ik ook maar een biertje met een wijntje drink vanavond…volgens mij helpt dat!!!
    Em

#2859149 Quote

Het zal in ieder geval geholpen hebben dat ik het los heb gelaten….denk ik…..maar ik ben geen dokter….

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859212 Quote

Hey !
    Wat geweldig voor jullie zeg, eindelijk word jullie gedult beloond.
    Ik kan er over meepraten, de vorrige keer duurde het bij ons ook 1,5 jaar voordat het raak was. Dacht toen ook dat ik niet zwanger was omdat ik geen enkele verschijsel voelde, nou niks was minder waar…hihi.
    Wat was ik verbaasd zeg.

In ieder geval, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ga er maar heerlijk van genieten.

Liefs van Miena.

#2859213 Quote

Hoi Sandra,
    Super gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan!!!

Liefs Pien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct