Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even een vraagje

• Auteur

hoi hoi,

is het belangrijk om je elke dag te tempen?
    mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden bezig en heb dat dus nog niet gedaan.
    is het handig om dit wel te gaan doen? en wat heb ik er aan???

groetjes inge

#2859038 Quote

ik zou pas na 9 maanden gaan tempen. Grote kans dat je voordat je wil beginnen al zwanger bent.
    Als je gaat tempen elke morgen rond dezelfde tijd voor je uit bed gaat. Ook in je vrije dagen!!!! Houd ook bij wanneer je pijnlijke borsten en afscheiding hebt.
    Succes

#2859039 Quote

heb nu de laatste dag hele erge afscheiding!
    wat betekend dit???
    groetjes inge

#2859040 Quote

Dag Inge,
    Ik ben net sinds twee maanden aan het tempen geweest en zwanger! Inderdaad elke dag op dezelfde tijd temperaturen (dus thermometer naast je bed leggen) en voor het opstaan temperaturen.
    Via http://www.fertilityfriend.com kun je dan je temperaturen ingeven, daarbij ook of je afscheiding etc hebt of bijv ziek was. Dan geeft het systeem aan waar je eisprong zit en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Dan kun je iets gerichter vrijen.
    Ik ben dit gaan doen, nadat ik twee keer een cyclus had van 67 dagen en graag wilde weten wanneer ik nou een eisprong heb (sex is leuk, maar 6 weken lang om de dag……..)

Succes!

#2859045 Quote

Hoi Inge,
    afscheiding kan met  eisprong te maken hebben.
    Maar echt waar, ga niet te snel tempen!!! Geniet van de spanning om zwanger te worden, straks moet je het misschien wel omdat het niet lukt.
    Ik heb ook cyclussen gehad van 84 dagen enz, maar  was nog geen reden (voor mij) om te gaan tempen.
    Als het na 1 jaar niet lukt, zijn er verplichte dingen genoeg die je moet uitvoeren.
    Afwachten is echt niet leuk, maar toch vraag ik je om te gaan genieten……heb geduld!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct