Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

berichtje voor Deez

• Auteur

Hee meid,

vroeg me af hoe het met je gaat?? en hoe de clomid aanslaat??en hoe het met je pa gaat?? Ben benieuwd!

liefs en sterkte sweety

#2859054 Quote

Hee Sweety,
    lievvvv zeg dat berichtje
    Moet vrijdag terug naar de gyn voor echo en dan zullen we zien of de clomid heeft geholpen. Hoop het wel!!!
    Van de primolut die mijn cyclus afbrak ben ik erg zenuwachtig geworden, nou mijn lijf dan, maar mijn geest niet haha. Rare gewaarwording is dat. Toen ik ongi werd ben ik wel ziek geweest voor het eerst, had ik nog nooit zo. De clomid valt nu nog mee, ben er nog mee bezig. Dus dat is nog afwachten…..
    Met pa is het ook nog afwachten, als het goed is moet hij over 2 weken terug naar ziekenhuis voor onderzoeken en eind september. Hij blijft een bacterie en ontsteking houden, maar hij voelt zich wel gelukkig beter.

Is het bij jou goed vol te houden? Haha zal wel he. Ben je ziek? Of andere kwaaltjes?
    Veel succes he meis!!!!!! Denk aan je!!! Groetjes

#2859091 Quote

nou ik duim voor je vrijdag hoor!!! wat vervelend dat je je niet lekker voelde, toch schijnt dat erbij te horen heb ik gehoord…hopelijk is het het waard geweest…Balen van je pa…hopelijk komen ze er snel achter waar het hem nu inzit en is hij snel beter.

met mij gaat het prima, nergens geen last van, zou haast zeggen dat ik nie zwanger was buiten het feit dat ik een posi test heb en dikke buik krijg hiihihih…vanochtend voor het eerst misslijk maar hopelijk is dat eenmalig hahahhaa

veel succes hoor meid wens je het allerbeste!!

'liefs sweety

#2859125 Quote

Hé Deez,

Wil je ook graag succes wensen met alles en ik hoop zo dat jij ook eens aan de beurt bent!!!

Hoop dat je snel weer beter voelt en dat je vader ook weer beter wordt!!

Nou ga hard voor je duimen hoor!!!

En denk aan je !!!!

Liefs sandy

#2859172 Quote

Hee meiden jullie zullen wel flink groeien!!! Gaaf zeg!
    Al op zoek naar zwangerschapskleding?
    Sandy heb jij verder klachten? Ik hoop het niet!
    Jullie kunnen zeker niet wachten tot jullie die kleine kruimel kunnen gaan voelen, wat lijkt me dat een apart gevoel.
    Heb van het weekend bij een vriendin   4D video van haar echo gezien. Das gaaf zeg, de kleine doet zelfs de ogen open in de buik en duimt. Zo lievvvvvv!!! En dat 3 kwartier lang!!! Zie je alle bewegingen.
    Veel liefs Daisy

#2859182 Quote

hihihiihh tja ik wilde eigenlijk wachten met kleren kopen bij de 12 weken ofzo, maar dat gaat echt niet lukken denk ik hahahaha ik kan echt mijn broeken niet meer aan alleen maar mijn rokken met elastiek…dus ik denk dat ik er echt aan moet geloven, al wil ik nog wel wachten totdat ik mijn 9 weken echo heb gehad omdat ik dan het hartje waarschijnlijk hoor kloppen en dan hopelijk weet dat het goed zit…dus tot die tijd wacht ik nog af. ik heb de dvd van moeders voor moeders gekeken maar die is ook erg mooi…hopelijk mag jij hem ook snel bekijken omdat je zwanger bent (mits je aan MvM meedoet natuurlijk)

veel liefs hoor!!

toi toi sweety

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859184 Quote

ik weet niet eens of dat mag meedoen met mvm als je hormonen hebt geslikt?
    Zie ik tegen die tijd anders wel hoor haha.
    Hopelijk hoor je snel het hartje kloppen en kun je echt gaan genieten!!!!!
    Lijkt me zo erg he een MK krijgen, dan wacht ik nog liever wat langer hoor…..
    Wanneer krijg je je echo? Neem je alleen je mannetje mee?

#2859220 Quote

oei daar vraag je me idd wat….volgens mij wel, want dan zijn die hormonen uit je lichaam toch???ik hoefde maar 5 vragen te beantwoorden zoals heb je een ziekte of heb je een bloedtransfusie gehad? maar stond niks over ben je zwanger door hormoonbehandeling…dus ik denk dat het wel kan…en idd ik gun niemand een Mk toe…maar ja het gebuert nu eenmaal moeder natuur beslist. daarom kan ik nu echt nog niet genieten maar pas als ik weet dat het hartje klopt…raar he…hopelijk komt alles goed zowel met jou als met mij! hoe voel je je onder de hormonen? ben je al aangekomen of juist niet? mijn vreindin heeft nu 7 IUI behandelingen gehad en allemaal mislukt helaas…gaat nu door naar IVF…ruim 3,5 bezig nu…pffffffff kom ik aan he, ronde 3 zwanger…tis echt niet eerlijk maar ja…

liefs weer!

#2859223 Quote

ow ennu krijg 25 augustus mijn echo en mijn mannetje moet dan werken helaas…boehoeeeeeeee moet dus alleen…..hij baalt echt maar kan geen vrij krijgen omdat er vakantie zijn en zieke….balennnnnnnnnnnn maar desalnietemin heb ik er zin in

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct