Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ZWANGER!

• Auteur

Dag lieve meiden

Hij ligt naast me en ik kan het nog steeds niet geloven…… een dikke vette plus op m'n test. Na 14 rondes en een  verse start in de MMM ben ik echt ZWANGER!!! Ik ben er toch wel een beetje ondersteboven van. Had echt geen flauw vermoeden en ook geen bijbehorende symptomen, misschien is dat achteraf wel een teken geweest. Voor het eerst had ik deze maand juist geen gespannen borsten of een prikkelbaar humeur……….

En het gekke is, zaterdag had ik NOD en durfde ik niet te testen. Weer zo bang voor de teleurstelling. Gister ook nog steeds niet. Bovendien hadden we het hele weekend bezoek, dus was er genoeg afleiding. Toen vanochtend m'n temp nog steeds hoog was, verzamelde ik al m'n moed bijeen en wat denken jullie……..had ik voor het eerst in ruim een jaar geen testen meer in de kast liggen hahaha. Moest tot 12 uur wachten voor de Etos open was,…..

Ik wens alle meiden hier heeeeel veel succes toe en hopelijk volgen er nog veeeeeel meer….

Vangen die zwangerschapsglitters, komen ze:

Liefs,
    Cee

#2859058 Quote

he super he, gefeliciteerd hoor. mag ook wel na die tijd, toch??
    geniet ervan.
    grt
    boekie

#2859059 Quote

Van Harte Gefeliciteerd!!!!

groetjes Bontrie

#2859064 Quote

hoi Jolanda

mijn temp is sinds de eisprong (dag 15) continue rond de 36,8/36,9 geweest. Sinds een paar dagen zelfs boven de 37 (37,2) Ik weet niet wat je temp normaal is? Veel succes in ieder geval!, cee

#2859066 Quote

Heee Cee,
    Wat een geweldig nieuws zeg!!!!!!! Gefeliciteerd!!!

#2859068 Quote

he hallo!!
    Ik wil je van harte feliciteren met je kleine muggie!!
    Geniet van je zwangersschap en ik zal veel glitters verzamelen.
    Bianca

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859070 Quote
    quote: cee1971 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:16:41'));

Dag lieve meiden

Hij ligt naast me en ik kan het nog steeds niet geloven…… een dikke vette plus op m'n test. Na 14 rondes en een  verse start in de MMM ben ik echt ZWANGER!!! Ik ben er toch wel een beetje ondersteboven van. Had echt geen flauw vermoeden en ook geen bijbehorende symptomen, misschien is dat achteraf wel een teken geweest. Voor het eerst had ik deze maand juist geen gespannen borsten of een prikkelbaar humeur……….

En het gekke is, zaterdag had ik NOD en durfde ik niet te testen. Weer zo bang voor de teleurstelling. Gister ook nog steeds niet. Bovendien hadden we het hele weekend bezoek, dus was er genoeg afleiding. Toen vanochtend m'n temp nog steeds hoog was, verzamelde ik al m'n moed bijeen en wat denken jullie……..had ik voor het eerst in ruim een jaar geen testen meer in de kast liggen hahaha. Moest tot 12 uur wachten voor de Etos open was,…..

Ik wens alle meiden hier heeeeel veel succes toe en hopelijk volgen er nog veeeeeel meer….

Liefs,
    Cee
      Dag Cee,

Nou ik heb ze gevangen hoor! Ik weet precies hoe jij je voelt. Ik heb ook deze maand (voor de tweede cyclus) getemperatuurd en mijn temp was ook nog steeds hoog, ook 18 dgn na eisprong nog. Ik ben echter in de afgelopen 16 maanden te vaak teleurgesteld (dacht dat het zo was, was ik weer niet zwanger), dat ik ook niet wilde testen.

Dus zondagochtend dacht ik: tja nou moet het maar, ik wilde liever nog even in de ilusie blijven dat het zo kon zijn en niet weer neer gesmakt worden in de realiteit.

En wat denk je twee blauwe strepen! En ik heb ook bijna nergens last van!   Ben dus nu 5 weken.
    Succes met jouw zwangerschap!
    Is dit jouw eerste?

gr Sandra

#2859074 Quote
    quote: cee1971 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:16:41'));

Dag lieve meiden

Liefs,
    Cee
    #2859080 Quote

Gefeliciteerd meid!!! Wat een geduld hebben jullie moeten hebben… pfffff….

Ik wens je een hele fijne zwangerschap met een wolk van een baby als resultaat! Hopelijk mag ik je gauw volgen, want heb vandaag nod en mijn temp is ook nog steeds hoog!! Als ie morgenochtend nog hoog is ga ik ook testen (durf nu ook nog niet, ook bang voor teleurstelling).

Ik zal  die glitters nog even laten  voor wat het is, kunnen de anderen nog even extra springen en hopelijk kan ik morgen met je meestrooien!!

Veel liefs,

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct