Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kom weer eens kijken

• Auteur

Hallo lieve meiden en nieuwe meiden!!
    Ik lees soms een beetje mee maar wil niet al te veel met het zwanger worden bezig zijn ik ben bang dat het dan alleen maar langer zou kunnen duren omdat het verlangen te groot zou worden.
    Ik wil bijj deze alle zwangeren een grote figuurlijke bos bloemen geven!!
    en van harte gefeliciteerd met jullie kleintje.
    En Talke meid kop op ik hoop dat het allemaal al met al goed gaat komen met jullie ik had gelezen dat het wel al wat beter met je ging.
    Meid succes en ik kom zo nu en dan weleens te voorschijn!!
    Na een cyclus van 40 dagen wacht ik deze ronde rustig af wanneer ik weer ongi ord en ben nu niet bewust aan het klusse k wacht het allemaal rustig af.
    Bianca

#2859101 Quote

Ha

Gezellig dat je weer eens komt kijken. Het gaat alweer wat beter met me inderdaad. Ben blij dat ik vorige week overleeft hebt. Voel me wel nog leeg, maar dat zal wel normaal zijn.

Vrijdag opgepast op de schatjes van mijn zus, en dan gaan ze naar huis en dat is dan weer minder leuk. Het is dan zo leeg in huis. Gisteren hadden we feest in onze wijk. We gingen 100 jaar terug in de tijd, ik heb voor non gespeeld. Spellenmiddag met spelletjes van toen. Kinderen waren ook in dito kleren aangekleed.

Ze bleven allemaal aan ons hangen, ouders met kleine kindjes het was echt super. Mijn buurvrouw zat in het comitee en ze heeft me maanden geleden gevraagd. Was heel leuk maar bij thuiskomst is het dan toch weer leeg in huis.

Ik weet niet hoe het in mijn lichaam allemaal fungeert maar we gaan gewoon weer aan de klus, heb deze week nog vrij gaan nog even naar zeeland. We zien het allemaal wel weer. Ik weet niet wanneer mijn NOD is dus ik wacht het gewoon af.

Lief dat je aan me dacht

Dikke kus talke

#2859105 Quote

Hoi Bianca!

Welkom terug hier!
    Gezellig hier met al die meiden toch?
    Veel klusplezier!

En Talke,
    Ik ben blij weer iets van je gehoord te hebben,maakte me een beetje ongerust,
    ik heb dat ook wel een beetje dat als je een hele dag weg bent geweest en er waren kindertjes bij dat je thuis een beetje in een gat valt.
    Maar wel fijn dat je een beete afleiding hebt gehad.

Liefs,Swinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct