Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik heb me laten pendelen en…

• Auteur

Hallo!

Ik heb me net laten pendelen en ik word zwanger in november van een meisje, 2e kindje word ook een meisje en we gaan trouwen in mei 2008.
    Jammer dat ik pas in november zwanger word en trouwen pas in 2008? maar 2 meisjes vind ik super dus dat scheelt nu maar afwachten of het klopt!
    Heeft iemand zich eerder laten pendelen en klopte het?
    En wat voor een bedrag geef je dan eigenlijk aan haar?

XXX ssuss

#2859072 Quote
    quote: SandraD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:47:26'));

Dag Ssuss,

Waar laat jij je pendelen?

gr Sandra

bij ela51@hotmail.com

#2859073 Quote
    quote: ssuss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:49:21'));

quote: SandraD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:47:26'));

Dag Ssuss,

gr Sandra

bij ela51@hotmail.com

ha meiden ook op wwwpoppemieke.nl kan je je laten pendelen

#2859075 Quote
    quote: bietje24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:51:09'));

quote: ssuss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 14:49:21'));

Dag Ssuss,

gr Sandra

bij ela51@hotmail.com

ha meiden ook op wwwpoppemieke.nl kan je je laten pendelen

die site doet het niet, klopt het adres?

#2859078 Quote

hallo meiden,
    ik heb me ook laten pendelen en ze zei je word in oktober zwanger van een jongen, ik heb me laten pendelen op de site poppemieke of zo iets. ze doen het nu niet meer, maar bij mij klopte het niet ik ben namelijk nu al zwanger dus ik heb haar een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik nu al zwanger was en nu krijg ik opeens een meid zei ze en het gaat allemaal goed.
    dus ik weet niet   of ik het allemaal moet geloven.
    xxx
    sabrine

#2859082 Quote

Hoi Ssuss,

Ik ben nieuw hier, maar ik heb me van de week ook laten pendelen. Bij Manuela. Nu wordt ik zwanger in November en krijg dan een meisje en in april 2008 krijg ik nog een jongen.

Nu is het wel grappig, want ik wilde eigenlijk nooit echt kids, nu ineens is die bekende biologisch klok gaan tikken, maar heb wel gelijk gezegd, dan wordt het er maar wel 1, haha, als het natuurlijk allemaal zou mogen lukken, en nu zou ik er toch ineens 2 krijgen.

Ik vraag me wel af of er ooit wordt gezegd dat het helemaal nooit gaat lukken, als dat de uitslag van het pendelen zou zijn. Door wie heb jij laten pendelen?

Ik heb trouwens € 2.50 betaald en jij?

Groetjes
    Lon

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859086 Quote
    Hey lon!

Ik heb me ook bij manuela laten pendelen, tja het is afwachten ik ben volgens haar ook zwanger in november net als jij..
    Ik heb 2 euro betaald (had geen idee hoeveel ik moest geven)
    We zien het wel

X ssuss

#2859088 Quote
    quote: ssuss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 15:24:15'));

Hey lon!

Ik heb me ook bij manuela laten pendelen, tja het is afwachten ik ben volgens haar ook zwanger in november net als jij..
    Ik heb 2 euro betaald (had geen idee hoeveel ik moest geven)
    We zien het wel

X ssuss

Hoi Ssuss,

Zou wel leuk zijn, allebei zwanger in november. Maar eerst zien dan geloven. Ik zat ook te twijfelen wat ik nou moest geven, maar ik kreeg gelukkig antwoord, dus het was niet te weinig, haha.

Wanneer ben jij gestopt met de pil (of natuurlijk iets anders)?
    Wanneer is je nod?

Ik ben eind juli gestopt met de pil, moet dus eigenlijk nog eerst een keer "normaal" ongesteld worden, maar we zijn er maar gewoon gelijk voor gegaan. Ik slik al een tijdje foliumzuur, dus dat kan in ieder geval geen kwaad.

Mijn nod is rond 24 juli, maar ik moet natuurlijk nog even afwachten of ik echt een cyclus van 28 dagen heb.

Nou het is een lang verhaal geworden,   

Groetjes
    Lon

#2859098 Quote
    Hey lon!!

JA zou wel leuk zijn als we dan allebei tegelijk zwanger zouden zijn hihi maar hopelijk wat eerder.
    Ik ben in maart gestopt met het voorbehoedsmiddel, en we vrijen  vanaf juli zonder condoom dus heb al een aantal keer de normale ongesteldheid gehad.
    Vorige maand ben ik anderhalve dag ongi geweest (balen) en hoop bruin bloed (sorry)  maar we gaan gewoon verder, 28 aug is mijn nod.
    Bedoel jij niet 24  aug is je nod ?? Dat zit ook al dicht bij elkaar hihi toeval
    Ik slik sinds we bezig zijn gegaan foliumzuur.

XxX ssuss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct