Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat zullen we er van maken….

• Auteur

Heej,

In juli met pil gestopt. Ze raaden meestal aan om 1 ongi af te wachten voor dat je voort echie gaat, ivm weten wanneer zwanger.
    Vandaag dus ongi geworden;cyclus dus precies 28 dagen.Dat is dus wel positief toch?
    (had stiekum gehoopt niet ongi te worden;-))
    dus weet eig. niet wat ik moet denken!
    dus moet ik nu ronde 1 of 2 zeggen!?

telt die cyclusbanner bij babybrabbel automatisch door of moet ik n nieuwe aanmaken?!!

wanneer wordt er gestartmet ovu test?Als je cyclussen steeds verschillend zijn? en wanneer met tempen starten?
    alvast bedankt xx ZuuS

#2859084 Quote

Hey Zuus, wat lees ik nou? Zijn die krengen er toch??? K*tduivels ook!

Balen voor je meid, maar wel fijn dat je cyclus precies 28 dagen is, dat doen er maar weinigen je na. Ýls ik morgen positief test (sjonge jonge, een gedurfde uitspraak…) strooi ik wat extra ok?

Hoezo twijfel je over de ronde?? Je eerste ronde zit er nu dan toch op, dus de volgende is nummertje 2?? Of snap ik het nou niet?

Babybrabbelbanner moet je volgens mij opnieuw maken, anders telt ie door. Ovutesten en tempen hoeven niet alleen  bij een onregelmatige cyclus, maar ook als je maar niet zwanger wil worden. Dat had ik dus ook en toen dacht ik laat ik eens even kijken wanneer mijn eisprong is. Die was dus later dan de gemiddelde 14 dagen voor je ongi, dus voor mij was het een eye-opener. In 'ons' topic heb ik er meer over geschreven.

Liefs,

Tammy (en een knuffeltje als pleister op de wond )

#2859087 Quote

klopt!met de rondes bedoelde ik dat omdat je eigenlijk de eerste cyclus na pil beter af kunt wachten, maar inderdaad ronde 2!
    Maar we gaan er gewoon weer voor en ik wacht nog mar even met dat tempen enzo denk ik.
    Ik ga nu maar extra voor jouw duimen en even een nieuwe banner aanmaken!
    suc6 meid!
    xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct