Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Roken

• Auteur

ik ga morgen proberen te stoppen met roken!!!!
    helaas wil mijn vriend er nogniet aan mee doen
    zijn er nog meer rokers hier???

gr. inge

#2859092 Quote

Ga je stoppen met roken omdat je zwanger wilt worden of wil je gewoon gaan stoppen?

Kiki

#2859093 Quote

heellll goed van je hoor!!! En volhouden he!!!! tis echt veel gezonder voor je en ik hoop dat je het volhoud!! Knap hoor!!!

veel succes hoor!!!

liefs sweety (bijna 8w zw)

#2859106 Quote

Ha Bontri

ik ben vorig jaar augustus gestopt, in 1 keer, maar na vele pogingen…en ik ben super blij dat het me uiteindelijk is gelukt! Volhouden hooor!! je voelt je veel lekkerder, hebt meer fit, en overal meer zin in! maar ik rookte echt hèèl veel!! 1pakkie marlboro op een dag, was niks voor mij….!!! echt! hou vol! je zal zien hoe heerlijk het is als je straks bent gestopt!

heel veel succes!

Liefs Emmie

#2859298 Quote

Ik ben vorig jaar mei gestopt met roken. Is echt een verademing.
    Dus gewoon volhouden.
    Ik neem aan dat jullie een kindje willen (anders zat je vast niet op dit forum) en voor je kindje is het echt veel beter. Misschien is het met datin je achterhoofd makkelijker om te stoppen.
    Heel veel succes ermee!
    Lies

#2859321 Quote

hoi,

bij deze veel succes gewenst! ben zelf sinds 25  april gestopt met roken, rookte erg veel gemiddeld een pakje shag in de 2 dagen! ben eerst sinds begin april minder gaan roken d.m.v. shag leggen in de kast of in de jaszak laten zitten en pas eentje roken als mijn lichaam erom vroeg! toen had ik het al afgebouwd naar minder dan de helft! toen alles aan de kant gegooid echt waar ik stond helemaal op de kop! heb nog accapuntuur gedaan ter ondersteuning, ben er nu nog steeds van af. maar het heeft mij wel erg veel doorzettingsvermogen gekost maar het was het dubbel en dwars waard! voel me stukken fitter en een veel betere eetlust! dus bij deze veel sterkte en doorzettingsvermogen toe gewenst! bij een echte goede wil gaat dit je geheid lukken ondanks dat je vriend nog rookt! succes!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859376 Quote

Hoi,

Ik ben 4 jaar terug gestopt met roken. Mijn man rookte toen nog.
    Hij is gestopt toen onze dochter 10 maanden was.

Veel succes met het stoppen!

groetjes,
    Ikky

#2859385 Quote

Ik probeer ook nog steeds te stoppen met roken, moeilijk hoor. Ik was van plan pleisters (hebben me een tijd geleden heel goed geholpen met stoppen, maar helaas weer begonnen) te gebruiken maar op de bijsluiter staat dat je deze niet tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Nu "durf" ik ze niet te gebruiken, want tja…. je weet maar nooit. Heel veel sterkte met het stoppen, hopelijk lukt het mij nu ook eens.

Groetjes,
    Lei

#2859418 Quote

Stoer van je hoor.
    Ik ben 4 1/2 jaar geleden gestopt met roken, ook omdat we graag een kindje wilden.
    Tot nu toe nog geen sigaret aangeraakt.
    Mijn man is echt een gezelligheidsroker, bij ons in huis word er ook niet gerookt, dit hebben we afgeschaft dat ik zwanger was.
    Wens je heeeeeel veeeel succes, dit zal je wel nodig hebben, want gemakkelijk is het natuurlijk niet. Maar je red het vast wel, je weet immers waarvoor je het doet toch?
    Liefs van Miena.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct