Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraag voor alle net zwangere vrouwen

• Auteur

Om te beginnen natuurlijk allemaal hartstikke gefeliciteerd!
    Ik heb een vraagje, ik zou graag van jullie weten of jullie voor je NOD al symptonen hadden van een zwangerschap en zo ja, welke verschijnselen en vanaf wanneer ongeveer.
    Ook wil ik graag weten hoeveel rondes jullie erover gedaan hebben. Ik zelf zit nu in ronde 10, maar heb gewoon geen hoop meer dat het vanzelf zal gaan lukken.
    Ook denk ik dat omdat ik geen verschijnselen heb ik niet zwanger zal zijn (moet komend weekend ongi worden).
    Liefs Renee

#2859102 Quote
    quote: renee1978 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:15:50'));

Om te beginnen natuurlijk allemaal hartstikke gefeliciteerd!
    Ik heb een vraagje, ik zou graag van jullie weten of jullie voor je NOD al symptonen hadden van een zwangerschap en zo ja, welke verschijnselen en vanaf wanneer ongeveer.
    Ook wil ik graag weten hoeveel rondes jullie erover gedaan hebben. Ik zelf zit nu in ronde 10, maar heb gewoon geen hoop meer dat het vanzelf zal gaan lukken.
    Ook denk ik dat omdat ik geen verschijnselen heb ik niet zwanger zal zijn (moet komend weekend ongi worden).
    Liefs Renee

Dag Renee,

Nou maak je nog maar geen zorgen (het lijkt makkelijker gezegd dan gedaan), ik ben nu net zwanger na 16 maanden…..
    Heb wel wat gerommel gehad dit jaar en 3 miskramen voor mijn zoontje, maar daartussen heeft ook steeds ruime tijd gezeten.
    Heb je wel eens gedacht aan temperaturen? Dan kun je iets gerichter klussen en krijg je beter inzicht in je cyclus.

Mijn symptomen zijn heel vaag. Eigenlijk dacht ik dat ik ongesteld zou worden, krampen,   beetje gevoeldige borsten, maar niet heel erg. Wel rommelende darmen (dacht dat ik hele volle darmen had)….en afgelopen zondag positief getest, 5 weken zwanger. En ik hat het dit keer echt niet verwacht! Meestal heb ik veel meer symtomen als ik ongesteld moet worden, maar nu dus bijna niets en ben mooi wel zwanger.

Ik wens je veel succes en houd moed
    gr Sandra.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct