Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Even voorstellen!!

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ik ben nu sind kort actief hier en dacht laat ik me eens voorstellen.
    Ik ben een jonge (tiener) moeder van 20 en woon samen met m,n vriend Ramon (30) en onze dochter die over 2 dagen alweer 1 word (PPPfff wat gaat dat snel!)
    Ik werd op m,n 18de vrij onverwachts ongesteld omdat ik antibiotica slikte en de werking van de pil verminderd. Na veel vallen en opstaan zijn we er voor de volle 100% voor gegaan en hebben we een prachtige dochter Mara.
    M,n vriend en ik werken beide full-time.
    Ik zeg altijd dat ik voor de oppas werk haha. Maar we hebben het geld hard nodig en aangezien ik in ploegen werk zie ik m,n meisje toch vrij veel.
    Verders heeft m,n vriend nog een lieve dochter van 9 maar zei is alleen s' weekends bij ons,zei en Mara zijn (gelukkig) twee handen op 1 buik.
    We zijn in Juli weer gestopt met de pil in hoop dat wel snel zat een x aantellen (zodat er max 2jaar tussen zit!) Want nu we er vroeg bij zijn geweest gaan we er ook voor.
    enne… Als je vroeg moeder bent kun je ook nog carieere maken. Als ik z,n 30 ben gaat Mara al na het Voortgezetonderwijs.Dus ik zie niet echt nadelen,alleen het feit dat je niet echt hebt kunnen sparen en het met het jeugd loon moet doen.
    Maare… Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en ik hou jullie op de hoogte

Ben nu z,n 9 dagen overtijd duzzz….

Veel liefs,
    Marieke

#2859133 Quote

Ha Marieke!

Welkom hier!
    hoe meer zielen hoe meer vreugd hè!
    het is wel spannend voor je!
    ga je nog niet testen??

succes in iedergeval!
    doeidoei,   Em

#2859139 Quote

Veel succes met het klussen en kijk uit want dit forum is verslavend………. (haha)
    liefs Daan

#2859145 Quote

Ik denk dat ik aankomde donderdag ga testen (bij 12dagen) maar ik denk niet dat het zo snel al raak is,hoop natuurlijk van wel.
    Enne… je kunt maar een verslaving hebben toch ??  Haha

Liefs,
    Marieke

#2859151 Quote

Dag meid,

Welkom, zoals ik je verhaal lees heb je het dik voor elkaar!

Ik hoop dat we snel het woordje ZWANGER van je lezen.

Groetjes talke

#2859176 Quote

Welkom hier natuurlijk.

Wat een geduld heb je zeg dat je nog geen test gedaan hebt!
    Heel veel succes

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859180 Quote

Welkom

Leuk vind ik het om jonge moeders tegen te komen. Al ben ik inmiddels niet echt meer jong (25) al hebben wij ook zo iets van niet alles hoeft perfect te zijn voor een kind. Maar jullie hebben het wel goed voor elkaar inmiddels.

Ik duim voor je dat het zo snel raak is. Al is wel bekend als je jong bent het wel sneller gaat, wie weet.

groetjes Chandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct