Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

test zegt??????

• Auteur

hallo allemaal,
    ben er een beetje van slag van en weet ook niet of het nu wel zo is 2 keer getest 2 keer licht streepje maar je ziet hem wel heb 5 keer negatief getest ben vanaf 21 juni niet meer ongesteld geweest dacht ontpillen maar zou het nu toch zit inmiddels aan dag 54 o mijn man weet nog van niks ik hoop dat voor jullie ook ooit zo`n dag aanbreekt ik gun het jullie ook allemaal liefs annemieke

#2859136 Quote

Hoi ,

Bij Mara m,n 1e dochter kreeg ik ook steeds een heel licht streepje dat komt omdat je HCG (Of hoe dat hormoon heet) Dan nog niet zo sterk is maar wel aanwezig is en als dat aanwezig is ben je zeer waarschijnlijk zwanger.
    Ik heb toen via de HA een extra test gedaan en werd de zelfde dag nog gefeliciteerd.
    Ik hoop ook voor jou dat je z,n goed nieuws krijgt. Ik duim!!

liefs,
    Marieke

Mara 16 aug 2006
    &
    1e ronde 2de kindje (9 dagen overtijd)

#2859142 Quote

Beste Annemieke,

De test geeft aan of jij hcg in je urine hebt. Dat is alleen het geval (als je gezond bent) bij zwangere vrouwen dus…….je zou zo zeggen……..

Als je nog meer zekerheid wilt, dan kun je over een week nog een test doen, dan moet het streepje nog duidelijker zijn. Soms duurt het even voor het hcg wordt afgescheiden in de urine, of misschien is je eisprong toch iets later geweest.

Ik heb ook lange cycli gehad in het verleden, dus dat is mogelijk. Daarnaast kan het ook zo zijn (hoeft niet, maar kan helaas wel), dat er een zwangerschap is die niet zo goed loopt. Dan loopt het hcg terug en zul je over een week misschien een negatieve test hebben.

Ik wil je niet teleurstellen of down praten, maar mij is dit overkomen bij mijn eerste miskraam.
    Nogmaals het hoeft niet zo te zijn hoor! Jij weet het beste wanneer je eisprong had moeten hebben en dus overtijd bent.

gr Sandra

#2859144 Quote

Hoi Meis,

Een streepje is een streepje je bent echt ZWANGER, gefeliciteerd!!!

Geniet er maar lekker van samen ,wat zal die verbaasd zijn!!!

Nou hele fijne zwangerschap en heel veel succes!!!

Liefs sandy ruim 8wk zwanger

#2859147 Quote

Ik hoop het zo voor je, je hebt al genoeg meegemaakt, dus dit zou toch zo welkom voor jullie zijn.

ik duim voor je!

En het is toch echt zo een streep is een streep! hoe licht ook.

Groetjes
    talke

#2859155 Quote

Wat heerliijk joh! geniet ervan, vergeet al je zorgen voor even…en geniet van je kleine wondertje!!! Liefs en een knuffel, Em

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct