Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor appesies

• Auteur

Ergens in de berichtjes las ik dat je naar 2 jaar zwanger werd, maar ben je daar voor nog naar een huisarts geweest?? ik zit nu in ronde 19, en krijg altijd weer wat moed als ik zoiets lees…

Liefs Em

#2859329 Quote

Hai Emmie,
    Ja ik ben na een jaar naar de huisarts gegaan. Zij heeft ons toen doorgestuurd naar het ziekenhuis naar de gyn. Zij gaan kijken hoe je cyclus is etc. Naar aanleiding daarvan ga je door de molen. Ik weet niet precies wat de volgorde is, maar ik moest het kwakkie brengen van mijn vriend 2x, maar heb dit maar 1 x gedaan omdat dat gewoon goed was. Toen zijn inderdaad mijn eileiders doorgespoten, was ook allemaal goed. Nou dan ben je dus extra vruchtbaar, maar dat bleek inderdaad wel. Toen ben ik eigenlijk ook naar die accupuncturist/ortho moleculair arts geweest omdat mijn cyclus zo onregelmatig was. Door hem is het allemaal weer in het gareel gekomen. Dat bleek ook wel, want eigenlijk 3 maanden na mijn curretatie was ik weer zwanger (echt niet te geloven!!). Het grappige was dat ik woensdag bij de gyn was en dat de volgende stap zou zijn om te kijken of ik een eisprong heb. Ik moest bellen als ik ongesteld zou worden en dan krijg je ook een bepaald hormoon clomid. Nou dit was dus niet meer nodig, want vrijdags kwam ik erachter dat ik zwanger was. Echt als je een jaar bezig bent en het lukt niet, laat je dan doorsturen. Ik ben nu ook alweer ruim een jaar verder en het biologische kloktje tikt maar door!!
    De onderzoeken zijn niet eng ofzo en het doorspuiten van je eileiders is ook niet echt erg (vond ik tenminste)! Dus niet twijfelen gewoon naar de huisarts gaan!!!
    Heel veel suc6 meid en ik hoor graag hoe het allemaal met je gaat!!!!
    Groetjes
    Sies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct