Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Herkenbaar?

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb hier al veel gelezen en heb er veel aan gehad.
    Nu wil ik alleen vragen of er ook dames zijn die het volgende herkennen:

Ik ben nu 4 dagen overtijd, ik weet wanneer mn eiersprong was en heb ook de 4 dagen erna het innesteling gevoeld ( was een dag waarop ik menstruatieachtige klachten had, maar net zo'n2 weken geleden ongesteld was geweest)

Nu heb ik sinds de dag dat ik ongesteld moest worden (afgelopen vrijdag)  van die pijn alsof je iedere moment ongesteld kunt worden. Alleen is er echt niets wat dit aangeeft. Ben altijd op tijd ongesteld en dan heb ik pas de pijn op de dag dat het doorbreekt.
    Heb nu wel zeurende pijn in mn rug en buik, maar blijkbaar zijn mn darmen ook van slag. Voor de rest ontzettend moe en vaak plassen en zeer emotioneel.
    Ik heb al 2 tests gedaan, maar die waren negatief.
    Dit zou mn 2de zwangerschap worden, maar voelt heel anders dan mn eerste.

Ik ga nog maar een paar dagen wachten voor ik weer een test doe, maar was benieuwd of dit herkenbaar was voor sommige van jullie 🙂

Een lieve groet,

Saskia

#2859183 Quote

He hallo,

Ik herken het heel erg.
    Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil. We zijn niet meteen aan het klussen gegaan, want ik wilde eerst dat mijn lichaam schoon was van de anticonceptie.
    Nu zijn we een maand geleden echt aan de slag gegaan en ben nu dus nog niet ongesteld. Zou het vandaag moeten worden, ben ook altijd op tijd! Best spannend.
    Ik had vorige week ook rara buikpijn, ben erg moe, wat waterige ogen, diarree. Eigenlijk allemaal een beetje vervelend. Ik ben anders dan anders in mijn stemming. Heel apart eigenlijk. Dus wie weet. Ik wacht deze week af, want misschien kom ik morgen uit bed en ben ineens ongesteld geworden. Ik wacht tot eind deze week en ga dan testen.

Groetjes Kim

#2859185 Quote

Hoi Kim,

Dank je voor je reactie,toch wel een geruststelling dat ik niet de enige ben. Gaat een spannende week voor ons allebei worden
    Het is ook meer een buikpijn bovenin dan onderin wat ik voel,maar goed,ik ga voor ons duimen,zodra ik wat weet laat ik het je horen.

Groetjes Sas

#2859346 Quote

Hallo,

Ja het is zeker spannend!!!
    Ben vanmorgen uit bed gestapt en nog steeds niks!!!
    Heb vanmorgen wel een test gedaan. Controle streep is duidelijk, er verschijnt ook een wit streepje, is aardig duidelijk te zien, maar wordt niet roze zeg maar. Heb weer testen besteld via internet, dus als ik ze in huis heb maar weer ff testen.

Succes en hoor graag snel wat van je.

Tut Kim

#2859397 Quote

Hoi, hoi

Dit herken ik ook heel erg. Ik ben al 11 dagen over tijd en heb 7 aug. een test gedaan die bleek negatief. (misschien teveel water gedronken die dag). 12 aug. nog een keer getest weer negatief. Nu nog steeds niet ongi dus ik moet nog steeds een keer gaan testen maar ik durf niet zo goed. Zou eigenlijk wel moeten want als hij weer negatief is zal ik toch een keer naar de HA moeten om te kijken wat er aan de hand is.
    Ik moet wel zeggen dan mijn borsten gespannen aanvoelen en dat ik enorm last heb van mijn rug en een zwaar gevoel in mijn buik.
    Ik ben best wel nieuwsgierig maar ik wacht toch denk ik tot zaterdag. Dan is er weer een week voorbij en misschien dat ik dan zekerheid heb.

Ik zal voor jou duimen
    Kiki

#2859432 Quote

Hallo,

Jeetje al 2 weken overtijd???? En geen positieve test??? Raar zeg!?
    Dan kan het toch niet op wat ze over zwangerschapstesten zeggen he!
    Dat je op de eerste dag van de verwachte menstruatie de test al kan uitvoeren. Vervelend hoor. Dat je nu nog steeds geen positieve test hebt.
    Misschien is het HCG hormoon nog niet voldoende?

Tut Kim

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859465 Quote

Hoi hoi,

Kijk ook even bij het topic wijze raad. Zij zit met bijna de zelfde vraag.

Groetjes Joyce

#2859493 Quote

Hoi..

Het kan ook zijn dat je menstruatie gewoon een keer wegblijft..
    Ik was 17 mei ongi geworden en toen werd ik het 22 juli pas weer.. ik ben in de tussentijd bij de dokter geweest  omdat ik dacht dat ik zwanger was, testen gedaan maar die waren negatief, maar na een week of twee moeten ze toch wel positief zijn anders kun je er wel vaak vanuit gaan dat je niet zwanger bent..   dan blijft je ongi "gewoon" weg.. is wel erg vervelend omdat je op iets gaat rekenen he..

nou sterkte en succes!
    Groetjes!

#2860084 Quote

Hallo meiden,

Hier ben ik weer ff.
    Wat gezellig weer vandaag. Het is te verslavend hahahah.
    Ik heb sinds gistermorgen een beetje bloedverlies. Echt klote!!!! Dus we wachten af, misschien innestelingsbloeding???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct