Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe lang………..

• Auteur

Hoi hoi

Hoe lang blijven jullie liggen na de daad?

Groetjes!

#2859199 Quote

's avonds altijd totdat ik in slaap val…
    en als t overdag is, 10 minuutjes ofzo, iets korter misschien.. nog lekker ff "naknuffelen"..
    schijnt wel goed te zijn? met je billen omhoog..
    tis wat he..

groetjes..

#2859200 Quote

Ik heb gelezen dat het goed is om een half uurtje te
    blijven liggen met je billen omhoog (kussentje eronder!),
    dus dat doe ik dan ook braaf.
    Alles om zwanger te worden toch? hihi

Liefs Nassoe

#2859204 Quote

Ha

Ik hoorde van iemand die op haar kop ging staan zodat het goed naar binnen zakt. Dat lijkt me niet weer wat overbodig.
    Ik blijf wel even lekker na genieten en let daarbij wel op dat niet allees er meteen uitloopt. Maar zo ver ik weet loopt niet allees er meteen uit en komt er nog genoeg diep genoeg!!!!

Groetjes Chandra

#2859205 Quote

Hahahahahahahahaha

ik moest wel erg lachen toen ik dat zag 'op je kop gaan staan' hahahahahaha

Ik heb er veel voor over maar dat nog net niet hihi

Liefs Nassoe

#2859228 Quote

Hey

Ook ik blijf even liggen zo ong een kwartiertje met een kussen onder mijn billen en dan gaan we meestal slapen en dan heb ik ook niet het idee dat alles er uitloopt.

X Tam

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859284 Quote

tja..wat een onderwerp maar ja we zijn er toch mee bezig…

Ook ik blijf 'braaf' met mijn billen omhoog, dus met een kussen eronder ongeveer een half uurtje liggen….je moet er wat voor over hebben

#2859296 Quote

Yep,

blijf ook nog even liggen, zeker een minuutje of 10, ben een keer opgestaan omdat we haast hadden, we moesten nog weg ha ha. Nou het leek wel of we voor niets geklust hadden, of alleen voor het plezier althans dan.

groetjes

#2859300 Quote

Hum, ik vind het toch altijd wel fris om me even te wassen na de tijd.
    En ik heb een keer ergens gelezen dat het goed is om na de tijd even te plassen omdat er een kans is op blaasontsteking als je dit niet doet.

Maar goed, nu ik dit allemaal van jullie heb gelezen, zal ik inderdaad even blijven liggen met een kussen. 🙂

Liefs,Nadine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct