Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat is dat nou???

• Auteur

Hello there!!

Vanmiddag heb ik een digitale test gedaan van Clearbleu, volgens mij was het een oude, want er kwam geen + of – op te staan maat zwanger of niet zwanger.
    En wat zei de test NIET ZWANGER….. maar trek ik die patroon eruit staan er wel 2 streepjes, wel errug licht maar toch een tweede streepje!!!!

Wat is het nu??
    Wie weet dat?
    Groetjes van jeany

#2859242 Quote

please, wie weet het??? Ik snap er niks meer van!!!

#2859247 Quote

Hoi,

Sorry maar ik denk als er een keer niet zwanger heeft gestaan dat het ook echt niet zwanger is….
    Maar ik durf je het ook niet met zekerheid te zeggen.
    Er staat als het goed is een tel.nr van clearblue op de verpakking,kun je 24uur bellen…

Suc-6

Liefs,Swinnie

#2859250 Quote

Hoi,

Die digitale geven alleen zwanger aan als je echt een hoog hcg-gehalte hebt, dus als het nog laag is komt er te staan niet zwanger. Te vroeg testen kan daar dus niet mee. Je kunt het beste over een paar dagen opnieuw testen en als je echt zwanger bent dan zal er dan wel Zwanger staan!

Succes mama van 5

#2859255 Quote

Maar er stond heel duidelijk een licht tweede streepje, bovendien heb ik lichtelijk last van alle zw.schapskwaaltjes die ik bij mijn andere drie kinderen ook had! Nou we zien wel, hoor!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct