Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zijn jullie ook zo teleurgesteld als je weer ongi wordt???

• Auteur

Lieve meiden,

Zoals jullie wellicht in eerdere topics van mij hebben kunnen lezen, ben ik het afgelopen jaar heel hard aan het knokken geweest tegen een burnout. Nu ben ik langzamerhand weer begonnen met werken (een paar uurtjes per week). Maar helemaal ben ik er nog niet…. Ben mijn hele leven al een zenuwenpees en een zwartkijker geweest maar door allerlei omstandigheden is dat er dit jaar pas goed uitgekomen door die burnout.
    Vorige week was ik 4 dagen overtijd en ik had alle verschijnselen van een zwangerschap dus ik had mezelf rijker gerekend dan ik in werkelijkheid was. Want de rode duivels sloegen ongenadig hard toe. En ik ben wel eerder teleurgesteld maar vorige week dacht ik echt: HET IS RAAK! HEB EINDELIJK IETS LEUKS OM NAAR UIT TE KIJKEN!!
    Niet dus…. En nu ben ik al een week compleet van slag. Chagerijnig, huilerig, de hele dag aan het piekeren en somber! Kennen jullie dit gevoel in deze hevigheid of ben ik ECHT de enige????

Liefs,
    Cameltje

#2859229 Quote

Lieve Camel,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Ook ik heb nu zoiets van als het nu echt niet raak is (heb nl. ook heel sterk het idee dat ik nu wel eens zwanger zou kunnen zijn, sterker dan alle andere 6 ronden bij elkaar), dan weet ik het ook effe niet meer. Vandaag mijn nod en nog hoge temp, dus lijkt ok, maar wel bruinverlies wat ik altijd voor mijn ongi heb, dus maak me wel ongerust. Maar anderzijds wel verschijnselen als heel veel plassen etc. Dus ofwel mijn lichaam houdt me gruwelijk voor de gek, ofwel ik maak mezelf helemaal gek!

Ik zou het nu heel goed kunnen gebruiken (klinkt een beetje raar, maar ben er echt aan toe). Dus als het niet raak is zal ik ook echt wel een beetje van slag zijn. Chaggie, nergens zin in hebben en flink balen staan dan ook  bij mij op het menu.

Wel vervelend voor je, die burnout. Maar het moet er een keer uit, hè? Hopelijk wordt je gauw zwanger en zie je een mooie toekomst tegemoet. Ik gun het je van harte!

Ik had vorige week nog een opkikkertje voor je geplaatst, maar ik denk dat je hem gemist hebt. Ik zal hem weer even bovenaan zetten.

Sterkte meid, jouw tijd komt eraan!  Kom hier: !

Veel liefs,

Tammy

#2859233 Quote

Ik ken dat gevoel zeker!
    Mag niet klagen..
    Zijn nog maar kot bezig maar neb ook al een mk gehad.
    Die leegte kan denk ik allen gevuld worden door eenklein wondertje!
    Ik wens je heeeeeel veel succes toe!

#2859238 Quote

Lieve Tammygirl en andere meiden natuurlijk!

Ik heb je opkikkertje inderdaad gemist! Onzettend lief, bedankt! Je bent een toppertje! Ben een weekje niet op de site geweest vanwege de dip waarin ik zit.
    Soms lijkt het WEL of alles tegenzit. Beetje heibel op mijn werk, gezeur met de buren (wil zoooo graag verhuizen terwijl we er net wonen) en dan dat weer…….
    Ik heb therapie en medicijnen en het gaat al veel beter dan een paar maanden geleden want toen was ik echt een zielig hoopje mens. En ik wil met zwanger worden niet zeggen dat ik ineens een ander mens zal zijn en ik zie het ook niet als uitweg maar gewoon iets wat ik al zo lang zo graag wil. Van kinds af aan al… Ben ook nog enig kind met een vader die ziek is en ik wil hen ook zo graag een kleinkind geven. Mijn schoonouders hebben er al 8. Mijn hubby begrijpt het allemaal niet zo die heeft zelf al 3 kids waar hij na zijn scheiding niet zo'n goed contact mee heeft. Hij wil het wel graag (ziet het met mij meer zitten dan met zijn ex) maar hij heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ook het klussen wordt er minder leuk door. Heb zoiets van: "het lukt toch niet dus waarom zouden we het nog doen?"

Ben zo blij met dit forum en alle lieve meiden. Kunnen we allemaal ons ei kwijt en al het lief en leed delen. Hoop voor iedereen dat het gauw raak is…
    Tot mails!

Liefs,
    Camel

#2859249 Quote

tjee meid

wat een verhaal. Kan het me helemaal voorstellen dat je erg graag een kleintje wilt. Helemaal na zo'n periode heb je toch weer wat leuks om naar uit te kijken.
    Ik kan (nog) niet mee praten over de gevoelens als je weer eens ongi wordt. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig (ronde 4) en we zijn eigenlijk al gestopt met de pil voordat de kinderwens erg groot was. Wij hebben de tijd nog wel, maar willen natuurlijk wel graag.
    Ik hoop voor je dat het snel raak is, ook voor je vader. Is toch wel heel mooi om je ouders opa en oma te maken toch????????

ik zie trouwens in mijn kristallenbol dat jou tijd nog wel komt

zie jij het ook?????

liefs Daan

#2859309 Quote

Ik begrijp dat jij heel graag een kind wil. Ik ben inmiddels na 3 mk's moeder van 1 kind en nu na 16 maanden geen pil, zwanger van nr 2. Ik moet de echo of alles goed is nog afwachten, maar er zit weer een bevrucht eitje……

Graag wil ik jou een hart onder de riem steken. Zorg dat je eigen leven eerst weer helemaal op de rit is en jij lekker in je vel zit. Dat is het allerbelangrijkste als je zwanger wilt raken.
    De zwangerschap van mijn 1e kind kwam echt onverwacht, ik had niet gedacht dat ik zwanger was (echt heel weinig verschijnselen, die allemaal leken op ongesteld worden). Je lichaam kan je dan inderdaad erg voor de gek houden, omdat je het graag wilt.

Nu ben ik weer zwanger en ook nu had ik het niet verwacht. Het is dat de test het aangeeft, dat ik kan zeggen dat de verschijnselen die er zijn van de zwangerschap zijn, maar het is weer onverwacht.

Zorg goed voor jezelf, dan komt de rest vanzelf! En vergeet niet, het krijgen van een kind heeft een hele impact op je leven en dan is het beter dat het goed gaat met jou als je er eenmaal één krijgt.

Ik begrijp wel dat dit is wat je misschien niet wilt horen, maar als jij het even niet verwacht, dan blijk je vast ineens zwanger te zijn.

Succes met alles!
    gr Sandra

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859315 Quote

lieve camel,

wat een vervelende situatie zeg.
    maar laat je er niet van weer houden om positief te blijven denken.
    hoe moeilijk het soms ook is.
    idd. krijg je op een gegeven moment het gevoel dat vrijen een verpicht nmrtje wordt.
    omdat je op die en die dag   "moet"ivm. je eisprong.
    je  denkt dan, waarom zal het nu wel lukken??
    je  hebt er dan ook niet altijd zin in.
    ik probeer er dan maar door heen te komen met wat humor.

als de dag van de nod. dichterbij komt,
    dan wordt ik ook zenuwachtiger, wat prikkelbaar.
    kwam gister thuis van werk en was behoorlijk chagie.
    zere borsten, veel afscheidding.
    en hopend dat ik vrijdag niet ongesteld wordt.
    als mijn man dan maar iets verkeerd zegt, moet ie t even ontgelden.
    het is onterecht, dat weet ik.
    maar wij moeten al die onzekerheid en spanning doormaken.
    terwijl t voor een man toch makkelijk is.
    kan ik soms ook niet uitstaan.

dus camel.
    ik kan je gevoel helemaal begrijpen.
    maar probeer wel ook vrolijk tegen de dingen aan te kijken.
    dan maak jij het wat makkelijker voor jezelf!!

dikke knuffel,
    vlinder jana ( ronde 14 1ste kindje)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct