Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jong en korte relatie

• Auteur

Heeft iemand ervaring met een korte relatie en jonge leeftijd en toch al een hele heftige kinderwens?
    Mijn vriend en ik willen het erg graag!
    Ik ben 22 en hij 26..

#2859245 Quote

Hey..

Ik ben een meisje van 18 jaar,mijn vriend is 25.
    We kennen elkaar al 2 jaar en een relatie is altijd onmogenlijk geleken omdat hij in Frankrijk woont..ik ben 2 jaar bezig geweest om te proberen hem uit mijn hoofd te zetten.Dit is echter nooit gelukt en ik voelde me slecht omdat het niet juist voelde.
    Uiteindelijk zijn mijn ogen opengegaan en besefte ik dat ik het leven zelf in handen had,en dus ook mijn geluk.Ik ben naar Frankrijk verhuist.Ik straal elke dag en heb het geluk hier gevonden.We zijn nu ongeveer 3 maanden samen..
    En we hebben dezelfde grote kinderwens.
    Ik neem geen anticonceptie meer sinds 6 maanden maar ben nog steeds niet zwanger geworden.Elke menstruatie is een teleurstelling en we kijken er echt naar uit.
    De meeste vrienden en familie zijn uiteraard niet akkoord en vinden mij gek.
    Maar als je hart je verteld dat je er klaar voor bent,en je weet dat je er voldoende middelen voor hebt.. waarom niet.???
    Ik heb 2 jaar geprobeert om tegen mijn gevoel in te leven.. en werd er enkel ongelukkig van.. daarom.. als jij en je vriend er klaar voor zijn.. DOEN!
    Hou enkel rekening met elkaar.. Succes..

Liefs Niunia

#2859263 Quote
    quote: Niunia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 21:27:50'));

Hey..

Ik ben een meisje van 18 jaar,mijn vriend is 25.
    We kennen elkaar al 2 jaar en een relatie is altijd onmogenlijk geleken omdat hij in Frankrijk woont..ik ben 2 jaar bezig geweest om te proberen hem uit mijn hoofd te zetten.Dit is echter nooit gelukt en ik voelde me slecht omdat het niet juist voelde.
    Uiteindelijk zijn mijn ogen opengegaan en besefte ik dat ik het leven zelf in handen had,en dus ook mijn geluk.Ik ben naar Frankrijk verhuist.Ik straal elke dag en heb het geluk hier gevonden.We zijn nu ongeveer 3 maanden samen..
    En we hebben dezelfde grote kinderwens.
    Ik neem geen anticonceptie meer sinds 6 maanden maar ben nog steeds niet zwanger geworden.Elke menstruatie is een teleurstelling en we kijken er echt naar uit.
    De meeste vrienden en familie zijn uiteraard niet akkoord en vinden mij gek.
    Maar als je hart je verteld dat je er klaar voor bent,en je weet dat je er voldoende middelen voor hebt.. waarom niet.???
    Ik heb 2 jaar geprobeert om tegen mijn gevoel in te leven.. en werd er enkel ongelukkig van.. daarom.. als jij en je vriend er klaar voor zijn.. DOEN!
    Hou enkel rekening met elkaar.. Succes..

Liefs Niunia

Hoi Niunia

Wat een mooi verhaal!
    Al geloof ik dat je je behoorlijk rot hebt gevoeld!
    Ik wil me ook helemaal niets aantrekken van anderen!
    Wij willen het en daar gaat het toch om!
    Wij zijn nu 1,5 mnd bezig waren  toen dus pas 2mnd bij elkaar..
    Maar ik hou van hem en daar komt niets of niemand tussen!
    Ik hoop ook voor jou dat het snel lukt!

Liefs,
    Rian  

#2859267 Quote

Ik ben niet meer piepjong (29) en we zijn ook al heel lang bij elkaar (bijna 12 jaar) maar ik vind dat als het goed voelt en je een kind een stabiele basis kan geven je ervoor moet gaan.
    Het maakt niet zoveel uit hoe jong (natuurlijk geen 16 ofzo) je bent of hoelang je elkaar al kent, maar je moet er wel allebei klaar voor zijn en dus die stabiele basis hebben.
    Helaas zie ik in mijn werk als leerkracht ook wel eens anders, dus denk er goed over na kunnen wij een kind dat bieden wat het nodig heeft?
    Als jullie antwoord hierop ja is zou ik zeggen ga ervoor!

succes
    liefs Daan

#2859280 Quote

Hoi hoi!

Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal!
    Hier mijn story….

10 jaar terug kwamen er tegenover mij nieuwe mensen wonen met 2 zoons en 1 dochter.
    Op de middelste zoon ben ik vanaf mijn 12e tot 15e verliefd geweest.
    Hij werd zelfs verliefd op mij maar door omstandigheden hebben we elkaar een aantal jaren niet gezien.
    Op het gegeven moment kreeg ik weer contact met zijn zusje, en je raad het al, ik kwam hem weer tegen!
    Allebei hadden we een relatie, maar die van hem strandde kort daarna.
    We gingen toen weer ontzettend veel met elkaar om, en uiteindelijk ben ik ook bij mijn ex weggegaan.
    In september kregen we wat, het was voor ons al snel duidelijk dat we bij elkaar wilden blijven, dus stopte ik met de pil.
    Op de dag dat we 6 mnd bij elkaar waren, kwamen we erachter dat ik zwanger was, en toen al bijna 11 weken!
    Onze dochter is nu bijna 10 mnd en alles gaat super!
    We zijn erg gelukkig samen, en het was het beste besluit wat ik had kunnen nemen!
    Volg je hart, succes!

Als je me wilt toevoegen op msn, liefmeisje197@hotmail.com

liefs.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct