Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even kijken of het lukt…

• Auteur

Jippie ik heb het gevonden,hopelijk lukt het nu vaker!!
    hihi…wat je al niet kan leren op het zwnger worden forum!!

Liefs,Swinnie

#2859251 Quote

…een duim voor Swinnie!

Leuk hè?!

#2859254 Quote

SUPER!! APLAUS
    Leuk he? kun je nog meer tijd besteden aan het forum haha.

liefs daan

#2859286 Quote

hihi ziet er leuk uit…hoe doe je dat??

#2859306 Quote

he alphie
    ik heb even mijn stukje tekst geknipt en geplakt, stond ook bij een ander topic, maar hier is de uitleg dan.
    Plaatjes kun je halen van http://www.animaatje.nl vergeet niet om eerst een nieuwe internet verbinding te maken. (op het e-tje drukken) Dat is nogal eens mijn fout. dan type ik dat adres in en weg forum, moet ik die weer opnieuw opstarten en inloggen……..een gedoe.
    Nou als je op de site bent van animaatjes dan klik je bijv. gifplaatjes aan en dan zie je een hele lijst met allerlei onderwerpen. Dan kies je een onderwerp en dan een leuk plaatje. Als je met de linkermuisknop op de plaatje drukt kun je kiezen uit kopieren. Dat doe je dan en dan kun je naar het forum gaan. Dan klik je weer de linker muisknop en kies je voor plakken en wolla……………klaar is het plaatje.
    Ik wist eerst ook niet waar je plaatjes vandaan kon halen, maar laatst was er een topic pimp het forum met dank aan Deez. Dus zij heeft dit op haar geweten haha
    veel plezier ermee.

liefs daan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct