Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Snap er niets van, wie wel?

• Auteur

Hallo,
    Even een vraagje, mijn laatste ongi was 13 juli(gewoon normaal allemaal)
    Mijn nod was dus 10 augustus afg. donderdag, dinsdagochtend bruinverlies opgevolgd door rood. heeft geduurd tot donderdag en toen niets meer….Vanmiddag een test gedaan en negatief.Ga net naar het toilet en weer bruinverlies en een beetje rood daarna.Heb ook giga hoofdpijn gehad vanaf vrijdag.Heb iedere maand normale ongi's gehad, snap hier niets van.(ben nu ruim 8 maand gestopt met de pil)Heeft iemand hier ervaring mee?Help me!!!

Groetjes Sophie

#2859270 Quote

Hoi Sophie,

Ik zit naast je, zie je me, in dat zelfde schuitje?? Kom net van de wc en ja hoor ROOD! Heb ook al sinds twee dagen bruin, vandaag mijn nod en vanochtend temp nog hoog. Kortom: ik kan je niet helpen, want ik doe met je mee! Wie komt ons redden???!!!

Help…

#2859354 Quote
    quote: Tammygirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 22:11:22'));

Hoi Sophie,

Ik zit naast je, zie je me, in dat zelfde schuitje?? Kom net van de wc en ja hoor ROOD! Heb ook al sinds twee dagen bruin, vandaag mijn nod en vanochtend temp nog hoog. Kortom: ik kan je niet helpen, want ik doe met je mee! Wie komt ons redden???!!!

Help…

het is afentoe echt een drama ikzit ook tewachten heb allen geen last van bruin of rood heb test gedaan negatief ben by dokter geweest weer test gedaan negatief dus help

#2859628 Quote

Hoi,
    Jep ook in hetzelfde schuitje!
    Had 12 aug mijn NOD, 13 aug heel licht streepje bruin-slijmverlies, en 14 en 15 aug idem.
    Vandaag eerst niets en nu een streepje lichtrozebruin. Toch een beginnende ongi denk ik.
    Ben nog steeds aan het hopen op een innestelingsbloeding. Deze heb ik vorig jaar 1 keer gehad. (1 dag bruin 1 dag rood 1 dag bruin later bleek ik zwanger, helaas na 9 weken een miskraam).
    Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden en in spanning laten he!
    Succes iedereen, ik denk met jullie mee.

Liefs Bo

#2859671 Quote

Hoi meiden,

Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor maar ik heb altijd eerst bruin bloedverlies voordat ik ongi ga worden. Soms 1 dag maar ook wel eens een week voordat ik ongi ga worden.

De laatste keer had ik ook nog een hoge temp en ook rood bloed. De dag erna was mijn temp wel weer gewoon laag.

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat ik het mis heb maar eigenlijk denk ik dat jullie wel ongi gaan worden.

Veel liefs,
    Nataly

#2859673 Quote

Oh ja,

een innesteling schijnt al 5/6 dagen na je ei plaats te vinden en niet pas na je NOD.

Groetjes
    Nataly

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859686 Quote

Hoi Nataly bij mij is het precies 6 dagen na mijn ei dus het zou kunnen. Dank je wel, dit vroeg ik me al een tijdje af. (  wanneer een innesteling nou plaatsvindt)
    Ik hoop echt dat dit het was groetjes
    Kriebels

#2859709 Quote

Hoi,

Het is niet mijn bedoeling om jullie te ontmoedigen, maarrre…

Mijn bruin/rood heeft inmiddels plaats gemaakt voor de echte duivels… yep, niet zwanger dus…(sjit).

Ik dacht ook altijd dat een innestelingsbloeding zo'n 5 dagen na je ei was (staat overal op internet), maar de VK vertelde laatst dat dat pas is tegen de tijd dat je ongi moet worden, waardoor veel vrouwen denken dat het niet raak is terwijl ze wel zwanger zijn.

Verder heb ik altijd wat bruin voor mijn ongi, maar meestal maar klein beetje en 2 dagen ervoor of zo. De vorige twee maanden had is het zelfs een (ruime)  week ervoor!! En ik maar hopen dat het een innestelingsbloeding was.. maar helaas dus…

Hopelijk pakt het voor jullie beter uit dan voor mij en zijn jullie allemaal lekker zwanger (kunnen jullie lekker strooien voor de nog wachtenden ). Even nog ter bemoediging: ik ken ook vrouwen die idd bruin hadden en toch zwanger bleken, hoor!

Groetjes,

Tammy

#2859799 Quote

Hoi,
    Vandaag weer bruin???!!! eventjes en weer gestopt,
    ga morgen maar weer een test doen denk ik…
    Heb ik bij mijn 1e niet gehad, dat was nl. gewoon over tijd duss…
    Weet niet wat het is, wat een gedoe!!!
    Groetjes Sophie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct