Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

afkicken, vakantie

• Auteur

he meiden
    ik probeer morgen al een beetje af te kicken van dit forum, wel moeilijk hoor.
    Ik heb nu al 3 weken vakantie (nog 3 te gaan) en zit dus best vaak achter de computer, tja de laptop staat op de eetkamer tafel…………
    maar goed woensdag gaan we op vakantie een week of 2 op een camping ergens in zuid duitsland. en daar hebben we geen computer. Aangezien afkicken best moeilijk is bouw ik het af in 1 dag (tenminste dat is mijn bedoeling, maar zal vast niet lukken)
    ik moet hoog nodig het huis nog aan kant maken, spul inpakken enz. dus waarschijnlijk zien jullie mij een week of 2 niet meer op dit forum.
    Daarna wel weer hoor!!!!!!!!!!!!!!

veel succes en vooral plezier met het klussen.

liefs en een dikke kus Daan

#2859272 Quote

Hoi Daan!!!

Ik zal je zeker missen,net als jij ons.
    Maar ik hoop dat je een lekkere vakantie hebt en geniet er maar lekker van samen met je mannetje!!
    Eventjes uit de sleur!!

Tot gauw!

Heel veel liefs,Swinnie

#2859277 Quote

iedereen hoopt om mooi weer, maar een paar minder mooie dagen mag van mij ook wel hoor. lekker saampjes in de tent, wie weet………………………..zijn wel mijn vruchtbare dagen

liefs daan

#2859278 Quote

Daan ik zal je missen! Jou en je lieve berichtjes. Hopelijk heb je genoeg afleiding dat je het wel effe zonder ons redt. Fijne vakantie en hopelijk heb je als je terug komt na een paar dagen goed nieuws (maar eerst ik nog   snif, of niet…)

Liefs,

Tammy

P.S. Swinnie, je hebt de smaak goed te pakken hè? Ik doe nog effe een rondje mee:

#2859383 Quote

afkicken? jaja
    zit alweer mijn kostbare tijd te verdoen op dit forum (haha)
    ik ga nu echt even niet meer kijken hoor, misschien vanavond nog even. Anders wordt het niet wat met de vakantie. Moet alles nog inpakken Bleh.

dames tot over 2 weken

liefs Daan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct