Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

en..Tammygirl??

• Auteur

Oh, lieve meiden, ik zit hier helemaal ontroerd achter mijn peeceetje en de tranen vullen mijn ogen… jullie zijn zo lief voor me… maar helaas hebben alle gelukswensen niet mogen baten… mijn temp was vanochtend weer laag…   Om half 7 werd ik wakker en dacht hé geen buikpijn, zou het dan toch?? Maar de thermometer loog er niet om… ik ben er echt verdrietig om… heb vanochtend even wat traantjes gelaten en ben toen verder gaan slapen. Ben net pas op… Sorry dat ik jullie zo lang is spanning heb laten zitten   Maar ik vind het ontzettend fijn dat jullie zo met me meeleven! Echt heel erg bedankt!!

Ik wacht eerst even af hoe mijn ongi nu verloopt. Heb nl. vanochtend vroeg gelijk een OBeetje erin gedaan en heb nog geen krampen dus weet nog net hoe heftig het allemaal is. Ik denk zelf nl. wel dat ik zwanger ben geweest en dat het waarschijnlijk is afgestoten. Hoe kan het anders zo anders zijn dan voorheen?? Waarom heb ik dagenlang zovaak moeten plassen? Dat kan toch niet tussen je oren zitten?? Normaal ga ik een keer of 4, 5 op een dag, nu soms  wel meer dan 15 keer! Ook dat die bruine duivels nu 6 dagen later kwamen, dat betekent toch ook iets? Ik snap het effe niet meer, hoor.

Ik wil nog even iets kwijt. Ik heb een familielid die zegt dat ze paranormaal begaafd is. Ik kan het niet echt goed met haar vinden, maar anderhalf jaar geleden heb ik eens een sessie van haar gehad. Ik was toen nog helemaal niet met kinderen krijgen bezig, maar had wel heel lang last van mijn darmen. Dus toen ik zei dat ik al een tijdje met lichte gezondheidsklachten rondliep flapte ze eruit, o je baarmoeder?! Ik zei: nee, mijn darmen. Toen schonk ik er geen aandacht aan en we hebben het er dan ook niet meer over gehad. Nu ik dus maar niet zwanger wil worden, speelt dat dus wel door mijn hoofd. Misschien heeft zij toen gezien dat er iets niet in de haak was met mijn baarmoeder, maar dat had ze natuurlijk nooit zo mogen zeggen. Ik maak me nu soms toch best een beetje zorgen, dat ze wel eens gelijk zou kunnen hebben. Bij mijn schoonzusje en zwager heeft ze ook dingen voorspeld (mn over relaties)  die blijken te kloppen. Best eng of niet?? Moet ik nu maar alvast naar de dokter gaan, al is het alleen maar om dingen uit te sluiten??

Zucht… wat is het leven soms toch… onhandig…

Nou, nogmaals sorry dat ik nog nix van me had laten horen en ik hoop voor jullie allemaal dat het heeeeel gauw raak mag zijn. Jullie verdienen het!!!

Tine, hoe is het bij jou? Nog nix te bekennen?? Hoop het niet voor je!

Veel liefs,

Tammy

#2859349 Quote

Hallo meisje,

Ik denk dat ik het antwoord al weet, ik heb gisteren nog het een en ander aan berichtjes gelezen.   Natuurlijk hoop ik van niet maar ik ben bang ervoor.

Ik zou het toch zo graag voor je willen

Dikke kus
    talke

#2859342 Quote

Kom op Tammy! we zijn er voor je! Liefs en een knuf, Em

#2859327 Quote

TAMMYYYYYY!!!????

Ik begin me een beetje ongerust te maken!!!!

Ik ben nu even weg,hoop straks toch iets van je te lezen!!

We zijn er voor je Tam!!

Liefs,Swinnie

#2859324 Quote

daar ben ik weer
    wilde deze topic weer even een beetje omhoog schuiven.
    he meid sterkte

Daan

#2859317 Quote

Taaaammmyyyy!! Waar ben je?

Wij zijn benieuwd hoe het met je gaat? Was testen nog nodig of zijn die stomme duivels ook bij jou gearriveerd?

Laat gauw wat van je horen!

Liefs mama van 5

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859310 Quote

he tammy
    ik ben blij dat anderen mijn voor zijn geweest, ik durfde eigenlijk niet
    laat snel wat van je weten. Ik weet ik zou vandaag al een beetje afkicken, maar dat gaat toch niet lukken……………

Ik denk aan je
    liefs daan

#2859308 Quote

lieve tammy,

hoe voel jij je??
    hoe staat t er voor??
    we leven met je mee.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct