Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ronde verder

• Auteur

Hoi Allemaal,

Helaas de rode duivels zijn toch verschenen, we gaan dus weer een ronde verder.  
    Gisteravond laat had ik al een vermoeden dat het vannacht door zou gaan zetten, terwijl ik gistermiddag nog de stille hoop had dat het misschien wel een innestelling was.
    Waarsschijnlijk heeft er wel iets gezeten want gisteravond lag er een stukje weefsel(??) of iets in de wc pot was heel licht roze en een centimeter of 4, maar is het denk ik  heel vroeg misgegaan.
    Weet een van jullie of dit dan ook de rede kan zijn dat mijn temp nog steeds hoog is    

Heb de hele nacht slecht geslapen en ben best wel een beetje down nu, zijn al bijna twee jaar bezig ( wel met tussen pauzes) maar toch al twee jaar hoop. Zou ook wel te mooi om waar geweest te zijn na de eerste zelf inseminatie poging…….

Ik hoop dat iedereen(tammygirl???) die ook deze week zijn nod heeft wel positief mag testen en dus naar het  volgende forum mag en dan volg ik gewoon volgende maand!!!

Een heel verhaal maar het lucht wel even op om het van  me af te schrijven , bedankt  

Veel liefs Rina  

#2859312 Quote

He meid ik heb er zelf geen ervaring mee, maar van wat ik allemaal lees op dit forum, zou het best wel eens een vorege miskraam kunne zijn.
    Tjee wat ontzettend sneu voor je, vooral als je al zolang bezig bent.

He meid ik wens je alle succes en geluk van de wereld toe.

veel liefs Daan

#2859316 Quote

Hoi!!

Ik hoop voor je dat je het gauw een plaatsje kunt geven!!
    Sjitt voor je!!
    Laat de moed niet zakken meid!!

Liefs,Swinnie

#2859319 Quote

lieve rina,

ik denk idd. ook dat je  wel een bevrucht eicel hebt gehad.
    maar dat hij is afgestoten.
    het is dan zo dubbel lijkt me.
    je weet dat het wel kan, maar waarom is het nu niet gelukt??
    kleine troost is dat je lichaam die afstoting niet voor niks doet.
    maar na 2jaar proberen wil je dat liever niet horen….
    ik leef met je mee.
    en stuur je een hele grote knuffel toe vanachter mijn pc.

#2859427 Quote

Rina,

wat een ellende…het klinkt inderdaad als een vroege miskraam

Ik kan me voorstellen dat je even een dipje hebt, maar ik wil je vanaf hier toch even een knuffel geven .

#2859430 Quote

Sterkte meid!
    Liefs van Miena.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859443 Quote

Ogh jee meis.
    Nou sterkte ermee!
    Knuffel van nadine.

#2859476 Quote

Bedankt voor al jullie lieve reacties.
    Heb vandaag een baaldag en flink uitgehuild en gaan nu vol goede moed naar de volgende ronde

Veel liefs Rina

#2859479 Quote

Jep.. gewoon af en toe even je hart uitstorten.. een paar dagen sjachie zijn onder het mom van ongesteld… en dan..

Er weer samen tegenaan..   toch??

Julia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct