Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Janu

• Auteur

Lieve Janu

Dank je  voor je lieve berichtje!!!! Zo zie je maar weer he, er is nog hoop!!! Gewoon toch op de 'normale' manier, zonder medische ingrepen. En gewoon toch, terwijl ik er zoveeeeel mee bezig was. Ik probeerde er telkens wel 'afstand' van te nemen en er zo min mogelijk aan te denken, maar eigenlijk lukte me dat helemaal niet. Deze maand zelfs verre van, en toch zwanger!!

Wanneer is je NOD? Rond de 24e augustus he, meen ik gelezen te hebben… spannend dus. Ik hoop zoooo dat je me volgt en dat ronde 14 ook voor jou de lucky one zal zijn. Ik ga voor je duimen, hier speciaal voor jou **************************

Heel veel liefs, cee

Oh Cee,

wat lees ik nu!!! Mn vingers trillen helemaal en de tranen lopen over mn wangen, gek he?!

Ik vind het echt helemaal geweldig voor je, gefeliciteerd!

Hoop toch zo dat ik je snel mag volgen, dan gaan we helemaal gelijk op!

Ga er ontzettend van genieten meid!!!

Heel veel liefs van Janu

#2859357 Quote

Hoi Cee,

Lief van je , een berichtje speciaal voor mij! Die glitters zullen hoop ik wel werken!

Net weer een geboortekaartje door de bus, dan ben ik echt wel blij maar stiekem ook wel een beetje jaloers, erg he?!

Heb toch maar weer de ovulatietesten erbij gepakt deze maand. Verwacht mn ei 1 dezer dage.. Dus ong eind augustus is mn nod.

Hoe reageerde je man toen je het vertelde? En wanneer ga je het je dochter vertellen?

Blijf maar lekker op je roze wolk zitten!

Liefs Janu

#2859604 Quote

Hee Janu

Ik zit nog op de roze wolk hoor! Alleen is het toch ook een beetje dubbel, moeilijk om uit te leggen…. ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk, spannend en een beetje eng. Bovendien ben ik al een paar keer vreselijk misselijk geworden (vooral snachts) en dan is het roze niet meer zo knalroze. Maar ik ga niet klagen hoor, begrijp me niet verkeerd.

Mijn mannetje reageerde vol ongeloof. Blij, maar ook nuchter hoor. Zoals mannen kunnen zijn. Die van mij moet echt 'wennen' en groeien in z'n vaderschap, dat had ie bij onze dochter ook. Ik ga het m'n dochter nog niet vertellen, ik durf nog niet zo goed. Straks gaat het nog mis, je weet het niet. Maar het gekke is dat ik het idee heb dat ze het voelt, raar he. Ze is in 1x veel aanhankelijker en wordt snachts weer wakker en dan wil ze dat mama bij haar komt liggen…..

Dus voor jou zijn de spannende dagen weer aangebroken! Ik heb deze maand ook weer ovulatietesten gebruikt, ik vind het toch wel handig hoor. En deze maand heb ik alleen op de dag van de positieve test geklust, daarna niet meer (mannetje was moe, pff) En volgens mij had ik m'n ovulatie pas twee dagen later, gezien m'n templijst. Nu ja, alles is mogelijk zie je wel

Succes met klussen! Ik ga hard voor je duimen

Liefs, cee

#2859614 Quote

hoi Cee,

vervelend dat je s nachts zo misselijk bent en je dochter vaker wakker is. Slaapt ze nog wel overdag zodat jij ook nog uit kunt rusten?

Mijn mannetje ligt nu lekker te pitten, hij was erg moe, vanmorgen al vroeg wakker vandaar.

Dacht eigenlijk dat ik vandaag mn ei zou hebben maar nog geen positieve ovulatietest gehad. Maar mn temp is ook nog laag dus het kan nog!

Moet ik dus waarschijnlijk nog langer dan 2 weken w88, maar ja die 2 weken op ruim een jaar kunnen er ook nog wel bij.

Ik was gisteren echt heel verdrietig, dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Zo ´n bui heb ik soms maar nu gaat het al weer iets beter.
    Ik denk maar aan jou, bij jou is het tenslotte ook gelukt!

Liefs van Janu

#2859620 Quote

Lieve Janu

Ik reageer meteen ff terug…. ik herken je verdriet heel erg goed. Ik had twee weken geleden ook enorme jankbuien en dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Ik wilde ook niet meer bezig zijn met ovulatietesten, tempen en noem maar op… ik wilde ff helemaal nix meer. Nog enorme ruzie gemaakt met mijn mannetje omdat ik dacht dat we op de 'verkeerde' dagen hadden geklust en daarom enorm verdrietig was (op dag 8, 11 en 13 terwijl m'n ei ws pas op dag 15 was gezien templijst, mannetje wilde niet meer want was moe pffff) Ongelooflijk he, dat het dan toch raak is.

Ik wil je eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het begrijp en wil je een hart onder de riem steken,….. want het gaat echt lukken, echt waar!! Alleen word je geduld enorm op de proef gesteld en dat is zo oneerlijk soms! Kop op meid, hopelijk wordt ook dit JOUW maand

Alle liefs, cee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct