Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik weet het niet

• Auteur

hallo allemaal ik ben nieuw op deze forum,heb even een vraagje ik zit namelijk met een probleeem, moest29jul onge worden maar ben dat nog niet heb teste gedaan is negatief ben naar dokter geweest ook negatief,voel me radeloos weet niet wat moet doen.was niet gepland maar als zo is wil wel houdenen.oja niet vergeten was wel aan de pil 23jul begon myn stop week tot vadaag wacht ik nog steeds15aug ik twyfel als ik pil nu weer in moet nemenen voel ook niet dat ik onge moet worden alleen wel last van pyn in tepels ik hoop iedere keer dat het zo is maar ja negatief.denk iemand dat het alsnog posietief kan worden? alvsat bedankt

#2859332 Quote

Hoi!

Sorry.even onduidelijk,
    Wil je wel zwanger worden of niet?
    Slik je de pil nog,en zit je nu in je stopweek?
    Of ben je gestopt met de pil?
    Dan ben je waarschijnlijk aan het ontpillen(je cyclus moet dan normaal op gang komen)

IK hoop voor je dat als je het graag wil,je gauw zwanger bent,
    maar als je al 2keer negatief hebt getest?
    Wanneer was je nod?(niet ongesteldheidsdag?)

Liefs,Swinnie

#2859333 Quote

sorry,lees nu 29 juli,je nod.
    waarschijnlijk dan ontpillen?

#2859336 Quote

kyk swinie het was niet gepland maar nu wil ik het wel graag omdat me menstu zolang weg   blyft en ik zit niet meer in stop week 1aug was laaste dag van stop week en dan moest ik eigelijk 2aug met nieuwe strip begginne maar heb dit niet gedaan want denk dat ik zwanger ben , maar ja iedere keer weer negatief zelf dokter

#2859340 Quote

oja swinnie waneer ben ik nu eigelijk vruchtbaar want ik denk dat ik gewoon ga stoppen met pil en is heeft het nog zin eind van deze maand weer test te doen of is alleen maa geld en tyd verspilling

#2859341 Quote
    quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 11:14:02'));

sorry,lees nu 29 juli,je nod.
    waarschijnlijk dan ontpillen?

ik sap het ook niet meer maar nog bedankt dat jy tyd heb genomen om te lezen

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859344 Quote
    quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 11:13:05'));

Hoi!

Sorry.even onduidelijk,
    Wil je wel zwanger worden of niet?
    Slik je de pil nog,en zit je nu in je stopweek?
    Of ben je gestopt met de pil?
    Dan ben je waarschijnlijk aan het ontpillen(je cyclus moet dan normaal op gang komen)

IK hoop voor je dat als je het graag wil,je gauw zwanger bent,
    maar als je al 2keer negatief hebt getest?
    Wanneer was je nod?(niet ongesteldheidsdag?)

Liefs,Swinnie

was niet gepland maar als zo is wil houden en,ikzit niet meer in stop week dat was tot1aug en ben toen niet met nieuwe strip begonnen want denk dat ik zwanger   benikweet nu niet wanneer ik vruchtbaar ben,kan je me helpen

#2859347 Quote

Je moet eerst even wachten tot je een keer ongesteld bent geworden…je volgende ongesteldheid dan(dagen ertussen is je cyclus)dit kan behoorlijk verschillen,ik heb een cyclus nu van 32 dagen,het kan zijn dat je dag 14 je eisprong hebt maar kan ook eerder of later(moeilijk he???)
    Maar zoals ik al zei,als je de pil hebt geslikt kan het echt wel een paar maanden duren voordat je een regelmatige cyclus hebt!
    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je??

Liefs,Swinnie

#2859361 Quote
    quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 11:37:41'));

Je moet eerst even wachten tot je een keer ongesteld bent geworden…je volgende ongesteldheid dan(dagen ertussen is je cyclus)dit kan behoorlijk verschillen,ik heb een cyclus nu van 32 dagen,het kan zijn dat je dag 14 je eisprong hebt maar kan ook eerder of later(moeilijk he???)
    Maar zoals ik al zei,als je de pil hebt geslikt kan het echt wel een paar maanden duren voordat je een regelmatige cyclus hebt!
    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je??

Liefs,Swinnie

nog bedank swinnie maar her blyf toch moeilyk,iedere keer die teleurstelling met test maarja zoder pil had ik cyclus van 22/23 dagen,dus hoe moet ik vruchtbarre dag bereken voor alle zekerheid?sorry dat ik zoveel vraag hoor.oja zal ik
    tes
    t eind van maand weer doen,of niet nodig

alvast bedankt swinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct