Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

17 aug nod wie nog meer???

• Auteur

Hoi meiden,

mijn nod (17 aug) is aanstaande donderdag .Wie nog meer?
    Iedereen die zwanger is gefeliciteerd en meiden met de rd succes aankomende tijd .

Ik zelf heb af en toe zeurend gevoel in me buik dus zal wel gewoon rd langs krijgen ,ook al hoop ik van niet 🙂

groetjes bianca

#2859382 Quote

Hey Bianca!
    Mijn NOD is nu vrijdag. Spannend! Ik voel ook allerlei dingen in m'n buik. Echt of ingebeeld? Geen idee. Ook last van gespannen borsten maar proberen niet te veel te hopen. Veel succes en ik hoop dat het raak is voor jou! En iedereen nauurlijk 🙂
    Veel liefs!
    Dikke bisous
    Alysse

#2859384 Quote

Hoi!
    Mijn NOD is morgen of overmorgen. Ik vind het reuze spannend en kan nergens anders aan denken! Laten we hopen dat de rd-tjes weg blijven!
    Groetjes Debra, ronde 4, kindje 2

#2859702 Quote

Hi meiden,

bedankt voor jullie reactie's.
    Ik heb vanmorgen een test gedaan en dat is 1 dag te vroeg was negatief is er evengoed nog een kans op zwangerschap ???
    denk het niet ,maar wachten het af

groetjes bianca

#2859703 Quote

Hoihoi,

Mijn NOD was eigenlijk gisteren, maar er is niks gebeurd. Vandaag ook nog niet trouwens. Ik denk eigenlijk dat mijn cyclus net als mijn laatste cyclus weer een paar dagen langer duurt. Wel gek eigenlijk want ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 25 dagen. Nu zou dat dus ineens veranderd zijn in 28 of zo. Maarja, niks zo verrassend als een vrouwenlichaam.
    Ik doe nu dus ook maar mee met morgen of vrijdag NOD en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik denk ik wel testen, als ik durf   
    Maar ik verwacht eigenlijk niet zwanger te zijn, tis pas de eerste ronde, dus dat zou wel erg snel zijn he. Maar ff afwachten dus.
    Alle meiden met hun NOD in het zicht, succes met wachten en met de zenuwen. Houd ons op de hoogte, he!

Liefs Pien

#2859846 Quote

hoi.

mijn rd is 20 augustus erg spannend!
    ben de laatste dagen ook super chagrijnig.
    en mijn vriend mag al helemaal niet aan me zitten alles doet pijn.
    hoop dat het nu eindelijk zover is!! en voor jullie allemaal ook natuurlijk!!

groetjes

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859889 Quote

Mijn rode duivels zijn op een zeer stekelijke en pijnlijke manier langs gekomen.
    Op naar ronde 2

gr bianca

#2859931 Quote

Hoi Bianca,
    Op naar de volgende ronde laat de moed niet zakken! Bij mij is er nog steeds niks…..
    Liefs Debra

#2859949 Quote

Hoi Bianca,

Balen zeg! Bij mij zijn de duivels er nog (steeds) niet, maar als ze komen gaan we gewoon gezellig samen naar ronde 2, oke?

Liefs Pien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct