Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eind april gestopt met pil

• Auteur

Hoi allemaal!

Ik ben pas nieuw op dit forum, en ik was benieuwd of er nog dames zijn die eind april gestopt zijn met de pil.
    Mijn man en ik zijn nu bezig voor ons 1ste kindje.

groetjes

#2859426 Quote

Welkom om dit verslavende forum. Hopelijk is het snel raak voor jullie.
    Mijn naam is linda en ik ben 26 jaar wij zijn bezig voor onze 1 e wondertje  en zitten in ronde 4.

Liefs Linda

#2859544 Quote

HOI hoi,

Ik ben eind april gestopt met de pil. Werd uiteraard toen ongesteld, daarna duurde het 8 weken en de tweede ronde duurde het 5,5 weken. Nu ben ik op de 11e dag van mijn cyclus, ben benieuwd hoe lang die nu duurt. Hoe zit het bij jou??
    Lies

#2859659 Quote

Hoi Lies_82,

Mijn cyclus kwam weer snel op gang. De eerste keer duurde hij zo'n 31 dagen, daarna 28 dagen en daarna 30 dagen. Dat valt gelukkig mee.
    Lijkt me wel vervelend als je 8 weken moet wachten…

groetjes

#2860171 Quote

hoi
    Ik ben in maart gestopt met de pil. Mijn man en ik gaan ook voor ons 1e kindje. Tot nu toe helaas nog niet gelukt. ik ben erg onregelmatig ongesteld en kan er geen touw aan vast knopen.
    Heb getemperatuurd om te kijken of ik het een beetje in beeld kan krijgen, nou ik snap er niets van en ben het ook zat om er zo mee bezig te zijn. Deze maand doen we gewoon maar wat we gaaan ook nog op vakantie dus wie weet dat het deze keer raak is.
    succes verder. Groetejs

#2860179 Quote

Hoi,

Ik ben ook eind april gestopt met de pil.
    Hierna was de eerste cyclus 54 dagen en de tweede 43 dagen. Hoop dat de volgende rond de 30 dagen zit, zit nu op dag 10. Ben dus flink aan het ontpillen.
    We gaan trouwens voor ons derde wondertje, andere twee zijn 6 en 3.

groetjes MP

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct