Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik weet het even niet meer…

• Auteur

Hallo allemaal,

ik weet het even niet meer….
    Ik ben nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje en mijn NOD zou zaterdag 19 augustus moeten zijn. Ik heb normaal gesproken een super regelmatige cyclus van 28 dagen maar nu net zag ik tot mijn grote schrik wat "bruinverlies" (sorrie maar is niet anders) toen ik naar de wc ging…
    Ik schrok er echt van en zat meteen met tranen in mijn ogen.

Wat moet ik nu denken? Juiste deze maand voelde ik me anders en was dus erg hoopvol, maar nu weet ik het niet meer.  

Kan dit innesteling zijn of toch de voorbode van de rode duivels?

#2859415 Quote

Lieve Alphie !
    Het kan nog alle kanten op hoor.
    Dat ik zwanger probeerde te worden van onze dochter had ik op de dag zelf van mijn NOD ook bruine afscheiding. Meestal is dit geloof ik een paar dagen voor je NOD.
    Het kan ook zijn dat je ongi op komst is…Hier begint meestal ook mijn ongi mee.
    Dus het enige wat je kan doen is afwachten….!!!!!!
    Heel veel succes met deze spanning.
    Liefs van Miena.

#2859466 Quote

Hoi hoi,

Het kan idd nog alle kanten op. Het is dus gewoon nog even afwachten geblazen. Ik hoop natuurlijk voor je dat het een innestelingsbloeding is.

Groetjes Joyce

#2859471 Quote

Hoi,

Het kan idd. nog alle kanten op.
    Heb zelf ook altijd 1 of 2 dagen bruine afscheiding voor dat het echt door zet.
    Hoop dat het bij jou positief blijft…..

Heel veel succes en hou ons op de hoogte.

Liefs rina

#2859551 Quote

Even een update:

tot nu toe zet er niets door en wacht ik dus maar af.
    Ik heb me er eigenlijk wel al bij neergelegd dat het deze maand waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar ik zal jullie op de hoogte houden.

Wel bedankt voor de reaties.

Alphie

#2859567 Quote

Hoi,

Hou de moed er in…. Het kan nog alle kanten op. Misschien is het wel een innestelingsbloeding geweest?? Veel sterkte!!

Veel liefs,
    Lei

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859583 Quote

postitief blijven het is vast nu gelukt of anders volgende maand

groetjes chandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct