Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Terug van vakantie

• Auteur

Hoi Hoi,

Ik ben op vakantie geweest, en zie dat er een aantal zwanger zijn.
    Volgens mijn zijn het er teveel om allemaal persoonlijk langs te gaan.
    Dus bij deze iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd en er lekker van genieten.
    De andere meiden allemaal succes met klussen en afwachten.

Groeten saskia

#2859416 Quote

Welkom terug, heb je een mooie vakantie gehad en ben je lekker uitgerust?
    Er zijn er inderdaad weer heel wat zwanger, hopen dat wij het virus ook te pakken
    krijgen he?
    Liefs van Miena.

#2859421 Quote

Hoi Miena,

We hebben een heerlijk evakantie gehad we waren maar 10 km van huis, maar gewoon het idee dat je er even uit bent is al fijn.
    Daan heeft zich ook prima vermaakt en als je kind zich vermaakt heb je het zelf ook naar je zin toch?
    De thuiskomst was wat minder. We zijn vrijdagavond thuisgekomen en zaterdag zat ik al in het ziekenhuis. Ik had een ontzettend zeer oog nu bleek dat ik een schaafwondje op het hoornvlies had dus moest een paar dagen rust houden met mijn oog.
    Dus zo uitgerust als ik thuis kwam zo kapot ben ik nu want het is zeer vermoeidend met een oog kijken. Maar inmiddels kan ik weer met beide ogen kijken.
    Tja en de spannende weken staan ook weer voor de deur he.
    De klus week zit er weer op alhoewel zolang er nog geen nod is blijven we gewoon klussen he oefening baart kunst zeggen ze dan.
    Ik denk dat het er deze maand voor ons niet in zal zitten of het moet een echte toevalstreffer zijn.
    Wij hebben namelijk een vouwwagen en Daan lag pal naast ons in het camping bedje, dus maar 1x geklust in de vakantie want ik klus toch niet zo fijn met de kleine boef naast ons hihi.
    Nou we speken elkaar weer.

groeten Saskia

#2859429 Quote

Lieve Sassie !
    Tjonge meteen al weer naar het ziekenhuis, dat is inderdaad wel even een domper.
    Hoe komt dat schaafwondje daar dan terecht? iets in je oog gekomen of zo?
    Maar goed, gelukkig gaat dat al weer beter.
    Hihi…kan me ook helemaal voorstellen dat je met je zoon naast je niet lekker je gang gaat samen, zou ik ook niet doen hoor met onze dochter…stel ze worden wakker he en dan?…hihi zie het al helemaal voor me.
    Was het net je klus week dan? Maar goed, die ene keer kan het toch ook raak zijn?
    Je weet het nooit. Waarneer is je NOD?
    waarneer die van mij is weet ik niet, zit morgen op dag 28 van mijn cyclus, de vorrige ronde was er een van 43 dagen, dus heb nog even te gaan.
    Het enige wat we kunnen doen is afwachten he?
    LIefs van Miena.

#2859431 Quote

Hoi Miena,

Dat schaafwondje in mijn oog heb ik opgelopen door chloorwater in het zwembad het schijnt dat ik een heel dun hoornvlies heb en dat is aangetast door het zwambad water.
    En ja ik zat net in mijn klusweek. Mijn nod heb ik rond de 28ste ofzo, maar dan ga ik uit van 28 dagen en mijn vorige cycles zat op 30 dagen dus die is ook niet zo regelmatig meer.
    Jeetje jou cycles de vorige keer op 43 dagen, dan blijf je maar in spanning zitten balen hoor. Ik hoop voor je dat je deze keer minder lang in spanning hoeft te zitten en dat die duivels eerder komen maar nog mooier zou het zijn als   raak is natuurlijk.
    Nou ik zal voor je duimen.

Groetjes Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct