Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

waar blijven die duivels???????!!!!!!!!

• Auteur

ja, misschien een beetje raar, maar ben nu bijna 2 weken over tijd en nog geen spoor van ongi en ook niet zw (want getest na 1 wk overtijd en harstikke niks). Ga van het weekend wel weer testen, maar daarna toch maar naar ha, want ik VOEL HELEMAAL NIETS (of zou dat juist weer positeif zijn? zucht!).   Gister zijn we maar weer begonnen met klussen onder het motto: baat het niet, schaadt het niet. maar enig zich op eisprong heb ik nu natuurlijk niet. moest effe mijn kreet kwijt.
    doeg
    boekie

#2859420 Quote

He Boekie,
      Ik ken je verder nog niet ben namelijk net terug van vakantie maar, in de hoeveelste ronde   zit je dan en heb je normaal een normale cyclus?

PS klussen is natuurlijk nooit verkeerd

Liefs Linda

#2859422 Quote

ja normaal had ik de afgelopen 6 maanden (ronde 7 dus) een redelijk normale cyclus: van 31 dgaen tot 28/29 dagen. dus tja.ik ben in december vorig jaar met pil gestopt maar we zijn pas echt er voor gegaan sinds februari dit jaar.

#2859423 Quote

Nou meid ik duim voor je dat het hormoon nog niet voldoende in je bloed zit en dat je gewoon lekker zwanger bent. Heb je wel getest met ochtend urine? Anders zou ik toch even de ha bellen.

Liefs Linda

#2859482 Quote

Vervelend dat je niet echt goed weet waar je aan toe bent… Niet ongesteld en niet zwanger.. lijkt me verwarrend.
    Hopelijk blijk je bij de volgende test hartstikke zwanger en kun je er lekker van gaan genieten dat die rode duiveltjes al die tijd er niet waren..

Liefs Julia

#2859485 Quote

Hoi,

Niets is zo erg als die onzekerheid.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (met een posutieve test????) en dat je lekker kunt gaan genieten.

Veel sterkte

Liefs Rina

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859496 Quote

Hai Boekie,

Ik wil niet vervelend of negatief zijn,maar het kan zijn dat je eisprong nu veel later is. Ik had 10 aug mijn NOD, maar de rd blijven maar weg. Ik loop bij de gyn en van haar moet ik tempen. Nu bleek dat ik mijn eisprong pas 12 aug had en ik daarom dus ook niet ongi werd.

Ik hoop en duim voor je dat dit niet het geval is.

Succes en sterkte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct