Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie weet hoelang je teunisbloemolie kan gebruiken?

• Auteur

Hallo allemaal,

Wie weet hoelang je teunisbloemolie mag gebruiken? Ik gebruik het nu een maand en inderdaad had ik gelijk een keurige cyclus van 28 dagen.
    Maar wie weet in hoeverre het van invloed is op het wel of niet zwanger worden?
    Wie heeft er ervaring?

Alvast bedankt!

Groetjes mama van 5

#2859651 Quote

Maar weer even bovenaan zetten!

#2859667 Quote

hallo,

ik slik dat spul ook omdat ik na de bevalling 19mndn terug niet meer aan de pil ben begonnen maar daardoor wel echt super chagerijnig werd. En op de pot staat dat als je zwanger bent je je huisarts moet vragen of je het door mag blijven slikken, ik vraag me af waarom je dat dan uberhaupt zou doen maar goed…….

dus het zal niet helemaal goed zijn voor je als je zwanger wilt worden maar hoe het precies zit weet ik dus ook niet, weet niemand het in de winkel waar je het gekocht hebt, of je huisarts??

en laat mij het dan ook even weten hihi.

liefs janneke

#2860557 Quote

volgens mij is het verder niet van invloed op het zwanger worden en ik denk (maar ik ben natuurlijk wel een leek) dat het op zich niet veel kwaad kan als je het slikt terwijl je nog niet weet dat je zwanger bent. Het wordt namelijk ook voor meerdere kwalen geadviseerd. En ik zie het op meerder sites rondom zwanger worden genoemd worden. Maar ja, zeker weten doe ik het niet.
    groetjes Rannie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct