Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie geeft er wijze raad

• Auteur

Hallo iedereen,

Ik zie het ff niet meer zitten.
    Weet niet wat ik moet doen.
    Vandaag 11 dagen overtijd. Heb al 2 keer getest nl. maandag 7 aug. en zaterdag 12 aug. Beide keren negatief. Nog steeds niet ongi.
    Heb nu wel sinds een paar dagen pijnlijke borsten en een zwaar gevoel in mijn buik.
    Durf eigenlijk nog niet goed te testen omdat ik bang ben dat ook de 3e keer negatief is.
    Wil wachten tot zaterdag. Wat zouden jullie doen in zo'n geval.

Kiki

#2859435 Quote

hoi kiki,

Ikzelf zou nog even wachten en dan nog een keer testen. Als het dan weer negatief is, dan raden de testen ook aan om naar de dokter te gaan.
    Dat zou ik dus doen. Krijg je waarschijnlijk wat meer zekerheid van.

groetjes berber

#2859437 Quote

Wat een vervelend pakket. ben je vaker later of onregelmatig?

Dat is natuurlijk een hele vervelende situatie, je bent niet zwanger maar ook niet ongesteld.   Ik je geen wijze raad geven en ik weet dat afwachten moeilijk is maar ik denk dat er niets anders op zit.

Probeer voor jezelf je cyclus na te gaan en kijk of je bijvoorbeeld meer stress hebt gehad dan normaal, dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn dat het wegblijft.

Hoe dan ook
    dikke kus
    talke

#2859438 Quote

Ik heb eigenlijk normaal gesproken een normale cyclus.
    Bij mijn eerste heb ik op de dag dat ik ongi moest worden getest en die was gelijk positief. Vandaar dat ik dit zo raar vind. Vooral van die tweede test. Bij de eerste had ik die dag heel veel water gedronken en dat kan de test wel eens beïnvloeden.
    Maar omdat ik me nu wel anders voel als de eerste keren dat ik getest heb word ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig.

Kiki

#2859457 Quote

Hoi hoi,

Een test is natuurlijk nooit 100% zeker, behalve als hij positief is. Je kunt nog te weinig HCG in je urine hebben waardoor de test negatief uitvalt. Het enige wat je kunt doen is nog even afwachten en na een paar dagen het opnieuw proberen. Blijft hij negatief en ben je al zeker 2 weken overtijd raad ik je aan om naar de huisarts te gaan. Hij kan je dan doorsturen voor een bloedtest. Deze kunnen wel met 100% zekerheid zeggen of je zwanger bent. Ook kan de huisarts een inwendig onderzoek doen om te kijken of je baarmoeder al wat dikker/groter is dan normaal.

Groetjes Joyce

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct