Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik al ontpilt of niet??

• Auteur

hallo meiden allererst begin ik met verontschuldigingen omdat ik niet iedereen persoonlijk meer heb gefeliciteerd met hun zwangerschap of succes tijdens het zitten op het wachtbankje
    ben niet meer zo actief geweest omdat ik het vreselijk druk heb gehad met werk en verbouwen
    dus bij deze alsnog hoor!!

verder heb ik ook nog een vraag
    was de eerste menstruatie na de pilbloeding op dag 31 ongi en nu op dag 29
    voor mijn gevoel is dat goed en heb ik geen last van ontpillen
    maar is dat bij jullie ook zo??
    je hoort wel vaker iets van in de 40 dagen enzo..
    liefs tamaar

#2859451 Quote

Hee Tamaar!

Ben in juli gestopt en gister mn eerste ongi na…28 dagen, wel positief toch?!
    Wel SUPER buikpijn en misselijk, bleh…
    Dus geen zin in een

dikke reep!!
    Weet eigenlijk weinig van ontpillen, en de een zegt van wel en de ander zegt dat dat niet echt bestaat, dus we gaan er gewoon voor he!!
    Succes!
    x Zuus

#2859453 Quote

Hoi Tamaar,

Toen ik gestopt was met de pil werd ik na 3 dagen zoals altijd ongi (ben midden in de strip gestopt ). Toen was mijn 1e cyclus 30 dagen, 2e 24 dagen, 3e en 4e 28 dagen, Na dat ik voor de 3e keer ongi was geworden heb ik de HA opgebelt om te vragen hoelang het ontpillen kon duren. Volgens de HA kon ik ervan uit gaan dat mijn lichaam onpilt was omdat mijn cyclus gelijk regelmatig was en dat ik daardoor wel wat geluk had omdat bij sommige vrouwen het langer duurt. Dus ik denk dat je cyclus mooi is en dat van ontpillen qua cyclus geen last hebt. Wel heb ik de eerste 2 maanden last gehad van puistjes duizeligheid en wat krampjes. Nou ja ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Linda

#2859467 Quote

Hoi Tamaar,

Als ik het zo lees ben jij al wel goed ontpilt, je hebt een redelijk normale cyclus.
    Ik ben nog echt aan het ontpillen, de eerste cyclus na 't stoppen was 54 dagen en de tweede 43 dagen. Ben benieuwd hoe lang of kort de volgende zal zijn. Tijdens beide cyclussen heb ik twee weken voor m'n ongi steken en buikpijn gehad dus volgens mij moet dat m'n eisprong zijn geweest.

groetjes MP

#2859489 Quote

Hey Tamaar

Denk ook idd dat je al een eind op weg bent hoor met ontpillen zoniet al klaar bent. Mijn cyclus was ook gelijk aardig in orde 30 dagen nou dat is niet verkeerd toch? Ben nu aan het hopen dat mijn ongi wegblijft want heb zaterdag mijn nod maar voel wel al licht krampen af en toe en dat beloof weinig goeds.

Succes allemaal

X Tam

#2859644 Quote

hey ladies,
    thx voor de moeite wat een goed nieuws gelukkig maar weet ik zeker dat het goed is gegaan allemal
    wens jullie veel succes met zwanger worden
    liefs tamaar ronde 3 1e mupje

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct