Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vreselijk idiote vraag….

• Auteur

ja echt, maar ik stel hem toch maar….

ik hoorde pas, dat je maagdenvlies nog intact kan wezen, als je man zijn penis niet lang genoeg is…(bloosbloos), is dat waar, of is dat een fabeltje?????en hoelang moet hij wezen dan?? echt ik zit echt te grinneken achter mijn p c  ,
      maar goed dat het anoniem is…..  ,
    wie weet er raad?????

#2859461 Quote

Hoi, tja, je moet je vraag toch ergens kwijt niet?? Het maagdenvlies zit bij de opening van de vagina dus niet helemaal binnenin. Omdat het heel elastisch is hoeft het niet perse te scheuren bij de eerste keer..   Het kan natuurlijk wel een beetje scheuren als het niet erg elastisch is.

De lengte van de penis heeft niets de maken met het wel of niet scheuren van je maagdenvlies bij gemeenschap.. De diameter van de penis is natuurlijk wel van invloed.

Ik hoop dat je zo een antwoord hebt.

Liefs Julia

#2859464 Quote

Hoi hoi,

De grote doet er niet toe als hij maar werkt zeg ik altijd. En je maagdenvlies is overigens niet echt een vlies maar meer een randje in je vagina. Als hij dus nog wel intact is zegt dat niet dat je niet zwanger kunt raken.

Groetjes Joyce

#2859472 Quote

Hoi,

Het leuke van dit forum is dat geen vraag te raar is..dus vraag maar raak.
    Om op jou vraag terug te komen, bij mij was het zo dat bij mijn eerste keer het maagdenvlies niet genoeg in gescheurd was en dit gaf pijn en een brandend gevoel bij de sex, zolang je dit niet hebt is er denk ik niets aan de hand.
    Mocht je hier wel last van hebben dan kun je naar je HA voor een verwijzing naar de gyn en kan het operatief worden verwijderd. Dit is ook bij mij gebeurt.

Veel succes met klussen

Groetjes rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct