Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

smaak

• Auteur

Sommig eten smaakt mij echt heel anders. Net at ik bijvoorbeeld sla en het smaakte echt ongelooflijk bitter. Gisterochtend at ik een nectarine, weer een hele bittere smaak – ik heb hem maar weggegooid… Het rare is dat het niet constant is. Herkent iemand een veranderde smaak? Mijn nod is morgen…

#2859508 Quote

Hai GS,
    Ik had dat ook inderdaad dat mijn smaak heel anders was, maar dat was eigenlijk toen ik al wist dat ik zwanger was. Ik kan me niet zo heel goed herinneren hoe het was voordat ik het wist zeg maar. Ik vond vooral alles heel erg zout en ik rook ook van allerlei dingen, heel maf. Ik heb ook allerlei tikken met eten, trek in dingen waar ik normaal niet naar taal en andersom. Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik herken het wel!
    Maarre meid ik hoop dat het goed nieuws is voor je deze maand!!! Sterkte en suc6!
    Groetjes
    Sies

#2859806 Quote

Hoi Appiesies,

Bedankt voor je reactie! Ik ken natuurlijk de verhalen over ongelofelijke trek in augurken of kroketten (een kennis van mij had dat…) maar ik vond het vreemd dat dat (eventueel) al zo vroeg te merken zou zijn. Tot nu toe nog geen duivels… nu net een dag overtijd. Gisteren heb ik toch een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga nu niet gelijk weer een test doen (beetje zonde van het geld) dus ik hoop dat de duivels wegblijven, dan ga ik denk ik zaterdag testen!!

Ik heb wel krampen af en toe, dus ik vrees dat het niet raak is. Verder totaal geen last van borsten ofzo, wel van zuurbranden, maar dat is een familiekwaal dus dat hoeft ook nergens op te duiden. Lastig hoor, zucht!

#2861445 Quote

Hai GS,

Ik lees net pas je reactie, sorry! En hoe is het? Ben je al ongesteld
    geworden of heb je toch goed nieuws?? Ben wel benieuwd!! Ik dacht ook
    dat ik ongesteld zou worden, want ik had gewoon de kwaaltjes van
    tevoren: ongesteldheidsbuikpijn en een beetje bruinige afscheiding.
    Waarschijnlijk is dat de innesteling geweest ofzo!   Dus dat hoeft
    echt niks te zeggen. Ik hoop voor je dat de test positief was, ik zal
    voor je duimen!!!
    Veel succes!
    Lfs
    Sies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct