Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

controle urine.

• Auteur

hallo meiden,

Hier met Dees, ik had jullie gisteren al verteld dat ik vandaag terug moest naar de huisarts.
    Voor een onderzoek,en voor een urine controle en die was goed.
    Nu loop ik nog met de pijn in mij buik rond,als de pijn erige word moet ik terug komen bij de huisarts.
    Als advies van de dokter moet ik 3weken eventjes rustig aan doen,alleen mij baas was niet blij met dit nieuws.
    Dus mij man heeft ook een paar dagen vrij genomen om mij bij te staan (wat lief van hem he).
    De zus van mij man staat op een camping waar wij dit weekend ook heen gaan en blijven daar ook slapen.misschien kom ik dan te rust zei mij man.
    zo zijn er ook meiden die veel pijn in hun buik ,rug ,borsten en hoofdpijn hebben ik wel teminste.en de hele dag misselijk en moe en ligt vaak s'middags te slapen.

voor de zwangere onder ons gefeliciteerd,en doe het rustig aan.

groetjes van dees.

#2859503 Quote
    quote: voetbalgirl schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2006 20:02:06'));

hallo meiden,

Hier met Dees, ik had jullie gisteren al verteld dat ik vandaag terug moest naar de huisarts.
    Voor een onderzoek,en voor een urine controle en die was goed.
    Nu loop ik nog met de pijn in mij buik rond,als de pijn erige word moet ik terug komen bij de huisarts.
    Als advies van de dokter moet ik 3weken eventjes rustig aan doen,alleen mij baas was niet blij met dit nieuws.
    Dus mij man heeft ook een paar dagen vrij genomen om mij bij te staan (wat lief van hem he).
    De zus van mij man staat op een camping waar wij dit weekend ook heen gaan en blijven daar ook slapen.misschien kom ik dan te rust zei mij man.
    zo zijn er ook meiden die veel pijn in hun buik ,rug ,borsten en hoofdpijn hebben ik wel teminste.en de hele dag misselijk en moe en ligt vaak s'middags te slapen.

voor de zwangere onder ons gefeliciteerd,en doe het rustig aan.

groetjes van dees.

Hoi Dees,
    Doe het inderdaad maar lekker rustig aan meid!
    Vervelend dat je baas zo negatief is. Tja, hij/zij wil natuurlijk zo min mogelijk ziekteverzuim onder zijn/haar personeel. Maar jouw gezondheid gaat voor hoor!
    Sterkte!

Liefs, Nadine.

#2859505 Quote

Zorg goed voor jezelf meid, dat is het aller belangrijkste!!

Liefs Nassoe

#2859548 Quote

Hoi Dees,

ga lekker uitrusten, laat je vertroetelen en komt goed tot rust.
    Je gezondheid gaat boven alles.

#2859593 Quote

ha

je baas heeft gewoon pech gehad, natuurlijk vind hij dat niet leuk. Al helamaal niet omdat vrouwen die zwanger worden onhandig zijn, zwangerschapverlof, minder werken ect.

Nee jij hebt de rust nodig dus lekker nemen.

groetjes chandra

#2859606 Quote

hoi dames,

hartstikke bedankt voor alle steun die ik krijg van jullie .
    het gaat nog niet hoe het moet,maar ik doe er alles aan.

groetjes van dees.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859619 Quote

Hoi Dees,

Ik heb ook heel veel pijn in mijn buik gehad echt nog erger als ongesteldheid krampen ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger hoever ben jij. De misselijk en de moeheid zijn ook toegeslagen. Je bent dus echt de enigste niet. Doe het gewoon rustig aan. en wat heerlijk dat je mannetje vrij heeft genomen geniet er lekker van

xxx
    Lin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct