Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger

• Auteur

halo alemaal heb van daag gestest en jipieeeeeee zwanger ben zo blij maar ook beetje eng zo als veel van julie weeten heb ik in noverber mijn kindje verlooren bij 41 weeken zwangerschap maar ga er leker van probeeren te genieten ban zo blij zal voor julie alemaal duimen liefs jolanda

#2859509 Quote

Hoi Anna

Wat heerlijk voor je, gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat je naast de spanning ook kunt gaan genieten van deze zwangerschap!!

Liefs Nassoe

#2859510 Quote

Heerlijk voor je dat je nu weer zwanger bent. Natuurlijk is het allemaal nog wat onzeker en je hebt zelf al meegemaakt dat het op het laatst nog fout kan gaan..

Ik hoop van harte voor je dat dit een superzwangerschap wordt en je over 9 maanden een prachtig gezond kindje in je armen hebt..

Liefs Julia.

#2859512 Quote

Hoi,

GEFELICITEERD!!!
    En probeer er van te genieten ondanks het verlies van je kindje wat je vorig jaar hebt mee gemaakt.

Ik zal extra aan je denken. Hopelijk helpt het jou een fijne zwagerscap te geven en stakjes een heel mooi kindje!

Liefs, Ikky

#2859514 Quote

Hai Anna,

Geweldig zeg gefeliciteerd! Echt verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt, ik moet er niet aan denken. Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en ik vind het doodeng. Ik geniet echt van elk schopje en mijn dikker wordende buik, maar als ik dit soort dingen weer lees, krijg ik toch wel weer lichtelijke angst.
    Meid ik wens je heel veel sterkte toe en heel veel plezier bij deze zwangerschap en dat alles goed mag gaan nu!!!!

Groetjes
    Sies x

#2859516 Quote

Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd!!! Hopelijk kun je genieten en houden ze jou en je kindje extra in de gaten!!!
    Daar boven zal er een extra over jullie waken. Veel geluk!!!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2859525 Quote

Van harte proficiat!!!
    Geniet ervan. "

liefs Ilona

#2859526 Quote

Gefeliciteerd!!!
    Ik hoop dat je van deze tijd kunt genieten, het is je gegund!!!

Liefs Sophie

#2859528 Quote

dank je wel voor julie reacties ja ga ook genieten van deze zwangerschap heb een heel lieve bescherm engel liefs van jolnda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct