Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuw

• Auteur

Hallo allemaal,

Zal me even voorstellen, ben Ilona en 26 jaar.
    Al een aantal maanden race ik door het forum.
    In april 2006 ben ik gestopt met de pil. Dacht rustig aan te gaan doen, maar het is vanaf dag 1 toch wel spannend allemaal. Had ik niet van mezelf verwacht.
    Ik heb ook al veel aan het forum gehad. Heb inderdaad al ervaren dat je lichaam je
    behoorlijk in de maling kan nemen. Als ik dan lees dat ik niet de enigste ben en dat
    iemand anders dezelfde onverklaarbare dingen heeft meegemaakt, stelt je dat gerust.Het viel me wel op dat de laatste weken veel meiden op het forum zwanger zijn geraakt.Super. Proficiat allemaal!!!

groetjes

#2859515 Quote

Hoi,

Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

groetjes, Ikky
    (ronde 1 voor een 2e kindje)

#2859517 Quote

Hoi Iona,

Welkom op het forum. Inderdaad valt mij al die zwangerschappen ook op..
    zou het dan toch aan het warme weer liggen..?? Zijn we allemaal wat zwoeler?

#2859518 Quote
    #2859523 Quote

Zwoel weer, zwoele nachten, meer kansen!?
    Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Ben dus 5 maanden bijna gestopt met de pil.
    Heb een vrij regelmatige cyclus, 27, 28 of 29 dagen. Heb vorige week de dag van de eisprong wat bloedverlies gehad, niet veel. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik kan namelijk nergens op internet vinden of het normaal is dat je tijdens de eisprong bloedverlies kan hebben.
    Vreemd zaakje.

groetjes

#2859607 Quote

hoi ilona, las net je berichtje heb me ook net aangemeld op het forum. ben ook begin mei 2006 getsopt met de pil en  begrijp precies waar je het over hebt ik snap er ook niets van met mijn lichaam, zo denk ik zou ik zwanger zijn door wat ik voel een paar dagen voordat ik ongie moet worden en dan ineens een dag later 2 a 3 dagen behoorlijke bloeding en dan houd het weer op.

groetjes mariska

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct