Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Babykriebels… wel/geen 4e

• Auteur

Mijn man en ik zijn er eigenlijk allang uit.
    Wij hebben 3 gezonde kinderen en het is goed zo.
    Niet alleen om alle praktische redenen is het verstandig om het bij 3 te houden.
    Ook heeft onze relatie tijdens het eerste jaar van de jongste twee een aardige deuk op gelopen en is mijn gezondheid verre van perfect.
    Nu zij de deuken weer weg en ga ik me weer beter voelen in mijn lichaam.
    Maar toch, er zijn 100 redenen te verzinnen om het bij 3 te houden.
    Ondankbaar ook om er 4 te willen als je ziet hoeveel stellen er niet eens 1 krijgen.
    Maar sinds mijn jongste geen baby meer is, de kleine kleertjes, kinderwagen, wiegje, babybadje en box het huis uit zijn broeit er bij mij van alles.
    Ik wil zo graag nog een keer!
    Ik heb de namen al uit gezocht, de oplossing voor het ruimteprobleem al opgelost en kijk verliefd naar de rekken babykleding in de winkel.
    Ik heb het al een paar keer bij mijn man ter sprake gebracht.
    Maar die gaat niet mee in dit gevoel.
    We hadden besloten 3 is genoeg dus het is genoeg.
    En als ik het van een afstandje bekijk? Hij heeft groot gelijk!
    Maar hoe leg ik dat uit aan mijn diepste verlangen… dat altijd droomde van een groot gezin en alleen maar bij 3 dacht het is goed zo door de opsomming van dingen waarom we het niet zouden moeten doen.
    Wie heeft dit ook mee gemaakt en hoe schakel je het uit?
    Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen misschien hopen dat ze alsnog zwanger raken, maar ik heb een spiraal en heb al moeite om zwanger te raken (bij de laatste zelfs hulp nodig gehad van de gyn) dus een ongelukje zit er echt niet in.
    Een 4e is geen optie zolang mijn man niet mee wil dus hoe ga je hier mee om?

#2859537 Quote

Hallo Mientje,
    Kijk maar eens bij het onderwerp een hieronder: "3e kind maar mijn man wil niet". Dat topic loopt al een tijdje en in die verhalen  zul je vast veel herkennen. Ik ben hier ook aangehaakt; heb  3 prachtige kinderen, en een diep verlangen naar het allemaal nog 1 keer meemaken.

Misschien tot later? In ieder geval succes en groeten van Liseau.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct