Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Even een hallootje van een voor sommige oude bekende…

• Auteur

Hoi meiden…

Ik weet eigenlijk niet waarom ik een berichtje wil schrijven…
    Voor iedereen die me niet kent en dit leest..even een korte voorstelronde..
    Ik ben hier tot juni ofzo…zeer regelmatig geweest en was toen ook, net als velen van jullie ook wel eens schrijven, best wel verslavend hier mee bezig.
    Tot op een gegeven moment, toen ging ik de MMM in en merkte ik aan mezelf dat ik het maar eens wat meer met rust moet laten…Ik ben inmiddels 2 jaar bezig en weet dat ik toch niets aan de kansen op een zwangerschap kan veranderen..ook niet door alles te doen wat je kan doen (temperatuur meten…elke dag van de cyclus bijhouden….enz.)
    Het komt wanneer de tijd er is en bij mij zal het niet vanzelf meer komen waarschijnlijk.
    Er zitten ook behoorlijk moeilijke momenten bij…zoals jullie je ook allemaal voor kunnen stellen waarschijnlijk…soms lijkt het of iedereen om je heen maar zwanger wordt…alleen jij niet….
    Maargoed terug naar mijn verhaal…ik weet nu inmiddels, na meerdere samenlevingstesten dat de zuurgraad van  mijn baarmoederslijmvlies te hoog is voor de zaadjes van mijn man (en die zijn gelukkig wel goed!) en daardoor komen ze niet vooruit.. maandag gaan we nog meer uitslagen bespreken met de fertiliteitsarts (2e zaadononderzoek en bloedonderzoeken) en die zullen we dan wel samen leggen en dan denk ik dat we het gaan hebben over de mogelijke alternatieve methoden zoals waarschijnlijk IUI.
    We merken het wel…

Nou ben ik weer terug bij de vraag waarom ik eigenlijk een berichtje wilde schrijven weer eens…. nou ja ik wil jullie eigenlijk allemaal heel veel geluk en succes wensen bij het zwanger worden….
    En ook al gaat het nooit snel genoeg…ik bedenk me nu maar weer steeds dat we daarmee noot de enige zijn en dat er ook heel veel meiden zijn die met andere methoden of gewoon na een langere tijd wel zwamger kunnen worden.

Een ding is zeker, zo zeker als maar kan…
    Het is en blijft een wonder!

Dat wilde ik denk ik gewoon weer eens kwijt…
    Succes meiden!

Af en toe zal ik weer eens wat van me laten horen…. blijft toch wel erg fijn zo een forum met meiden die allemaal hetzelfde willen….en elkaar door en door proberen te steunen…

Liefs Linnepinnie
    2 jaar bezig voor 1e kindje….
    NOD zelfs vandaag of morgen maar doet er niet toe….

xxx

#2859558 Quote

Lieve Linnepinnie,…

Even een hallootje terug van mij, want ik ken je nog wel hoor! Ben ook af en aan te vinden op dit forum vanaf november vorig jaar. Soms helpt het enorm en zijn de verhalen zoo herkenbaar. Soms heb je er even genoeg van en behoefte om afstand te nemen…..heel herkenbaar. Maar toch leuk om weer ff van je te horen. Dus je bent nu ook volop de MMM ingegaan. Tsjee, dat is niet nix he?!! Maar aan de andere kant weet je nu ook waarom het zo lang duurt….. misschien is IUI inderdaad de superoplossing voor jullie… Gelukkig is het zaad van je mannetje goed, dat is echt fijn hoor, dat vergroot de kansen alleen maar bij IUI.

Ik ben na 14 rondes eindelijk zwanger, weet het sinds twee dagen. Heel erg onwerkelijk. We waren ook net volop de MMM ingegaan: zaadonderzoek, bloedonderzoek, follikelmetingen etc. En nu dus toch gewoon spontaan zwanger. We snappen er nog helemaal nix van…

Dus vandaag of morgen je NOD, ga ik toch stiekum heel hard voor je duimen!!!!!!!
    En ook wat extra glitters voor je strooien:

Veel succes en geluk
    En hopelijk komt er snel een dag dat je hier kan roepen dat je zwanger bent!
    Liefs, cee

#2859591 Quote

Hee Linnepinnie,
    Moet heel vaak aan je denken hoor, mis je hiernog steedsl!!!!
    Jee, wat een uitslag……..daar zijn heel wat traantjes geplengt………..
    Hopelijk biedt het snel goed nieuws de IUI. Weet gewoon verder even niks te zeggen…

Dikke knuffffffffffffffffff

#2859605 Quote

Lieve Linnepinnie,

Wat fijn weer ff een berichtje van je, had je ook gemist hoor!!!

Sjonge het zit jullie ook niet mee, maar knap hoor hoe je toch maar door blijft gaan daar verdien je al een pluimpje voor echt waar!!! En ik hoop ook echt dat het gaat lukken bij jullie ook al moet je wat geholpen worden, ontzettend veel succes ermee!!!

Nou ben ook inmiddels weer zwanger geworden wist niet of je dat nog ergens gelezen had ben nu 8wk en 3 dgn, het is wel spannend, maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!! En het gaat tot nu toe goed !!!

Nou meid hoop voor jullie dat het ook lukt ga ook voor jullie duimen!!!

Dikke knuffels en liefs Sandy

#2859616 Quote

Hoi Linnepinnie,

helaas is het voor jou dus ook nog steeds niet gelukt! Hoop toch stiekum dat de duivels vandaag weg zijn gebleven!

Ik zit inmiddels in ronde 14. Heb verschillende onderzoeken gehad maar alles zag er goed uit, dus de gyn wil mij pas over een jaar terug zien. Alleen in september moet ik nog 1 x terug, nacontrole van de kijkoperatie.

Hoop natuurlijk niet dat het nog een jaar gaat duren!
    Ik wens jou heel veel geluk toe en hoop echt dat je snel zwanger bent!

liefs Janu

#2859645 Quote

Lieve Linnepinnie!
    Wat fijn om weer wat van je te horen.
    Het is niet niks om zo in die mallemolen van het ziekenhuis te zitten
    lijkt mij, maar wel fijn dat jullie zo te weten komen waarom jullie niet zwanger kunnen
    worden en dat er wat aan te is. Hoop voor jullie dat het op deze manier niet lang
    meer duurt, want net zoals je het zegt, uiteindelijk willen we toch allemaal het
    zelfde hier op dit forum.
    Hoop dat je snel met goed nieuws komt, hou je ons op de hoogte?

Liefs en een dikke knuffel van Miena.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2860172 Quote

Hee lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie. Leuk om weer wat van jullie te horen.
    Ik mis jullie wel…maar  ik kom  gewoon zo nu en dan met mijn neus om de hoek..

Allereerst voor Cee en duits meisje: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
    Hartstikke SUPERFORMIWELDIGEINDEFANTAKOLOSACHTIG!! Leuk joh!!
    Eindelijk joh, nu hoef je gelukkig niet verder de mmm in te gaan….

En voor duits meisje heerlijk gevoel dat je vlot na je eerste miskraam toch weer zwanger bent geworden! Hopelijk gaat het voor jullie beiden helemaal goed verlopen!!

Geniet er van!!

En volgens mij was Tam 80 ook zwanger; als je dit leest..ook nog van harte meid!!
    En dan nog Fiepke…richt je lekker op je bruiloft!! Maak er iets moois van…misschien komt jouw wondertje nu ineens stiekem in je zitten!!

En  dan nog…Deezie, Janu, Miena en vele anderen met ons,  we gaan maar weer gewoon door he…?

Deez, ik las op het als zwanger worden  langer duurt forum dat  je nu aan de clomid zit…nog niet zo lang denk ik he? Ik hoop voor je  dat het snel zijn vruchten gaat afwerpen…

En Janu…ik las ook van je kijkoperatie. Gelukkig dat alles wel goed is…dat is fijn maar ik snap ook dat het ook wel weer balen is om van de gyn te horen dat je nu pas weer  over een jaar terug mag komen… Maar als het je niet lekker blijft zitten vraag je het desnoods weer aan hoor en desnoods ergens anders toch?

Ik ben wel heel blij dat ik nu gevolgd wordt in het ziekenhuis en had achteraf gezien wel eerder willen gaan…(ging pas bij 20 maanden ongeveer…)

Nou lieve meiden… succes met alles…
    oja ik had toch geschreven dat ik me NOD dinsdag ofzo had…nou dat klopte weer mooi hoor…de duiveltjes kwamen gewoon weer…Vaste bewoners he?

En voor  Mella Bella en Leah we mailen he!!!

Tot de volgende keer allemaal!
    We duimen gewoon weer door voor elkaar!

Dikke dikke kus Linnepinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct