Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23178 Voor Niek 1981 - pagina 2

• Auteur

hoi Niek,
    Ik ben me op moment suf aan het roken, want als ik veel rook vind ik het steeds viezer!!En dat is nu net de bedoeling!!
    Vanavond gaan we nog op bezoek bij vrienden en als ik dan thuis kom rook ik rustig in mijn eentje mijn laatste sigaret!
    Knap van je dat je nu al gestopt bent!
    Ik heb een boek gekocht over zwanger worden en daar staat best wel wat nuttige informatie en houvast in over roken en zwanger worden.Volgende week rond de 21ste heb ik mijn eisprong ben benieuwd of het niet roken hier effect op heeft!

Nou Niek, laten we elkaar vooral op de hoogte houden en afspreken vooral niet te roken!
    Succes

Liefs Annie

#2866731 Quote

Hai,

Ik kruip weer even achter de pc, heb het er wel even moeilijk mee, heb zo'n zin in een sigaret….maar ik weet als ik er eenmaal 1 opsteek dat ik dan daarna zoiets heb van: was dit het nou? Ik begin al behoorlijk sagarijnig te worden. ppfff doorzetten
    Ik moet volhouden!!! Annie hoe is het met jou, hou je het nog vol????

Hai JJ, de reden dat ik echt nu wil stoppen met roken is en wat mij nu sterk maakt is omdat ik weet dat als je rookt dat je dan 30 procent kans hebt op verminderde vruchbaarheid…en ik kan niet wachten tot ik zwanger ben, ik wil er dus alles voor doen.
    Ook vind ik het idee niet zeker te weten of ik zwanger ben en roken helemaaaaaal niet prettig. Voel me dan schuldig en ben bang dat ik dan rook tewijl er misschien wel een kindje in mijn buik zit.
    Rook jij ook???

Lfs niek

#2866724 Quote

hai,

knap hoor dat jullie stoppen met roken. Ik rook zelf ook en wil al een tijdje stoppen, maar elke keer bedenk ik wel weer een "excuus" om toch te roken. Ik weet dat het slecht is en nog slechter is als je  zwanger wil worden. Hoe komen jullie zo sterk om nu echt te stoppen?

Groetjes,
    J_J

#2866719 Quote

Succes met stoppen NIek!!
    Beter nu dan wanneer je al zwanger bent hoor!! Dan heb je al die extra stress niet nodig!!

Succes!!!

En als je het moeilijk hebt, duik gewoon ff het forum op en schrijf het van je af!!!

Groetjes Bieb.

#2866717 Quote

Hoi Annie,

Ik ga geen pakje meer kopen, ben dus nu vandaag al gestopt.
    Mijn vriend heeft me even duidelijk gemaakt dat ik geen pakje meer mag kopen.
    Ten eerste die krijg ik toch niet op en ben bang dat ik ze niet weg ga gooien.
    Ten tweede het is nu 13.00 en heb nog geen sigaret gehad, krijg nu wel een beetje behoefte. Daar voor in de plaats ga ik maar even een wortel eten of zo.
    Geniet van je laatste sigaret vanavond. Het gaat lukken

Lfs Niek

#2866708 Quote

hoi niek
    Balen van je negatieve test zeg.
    Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.Dat is natuurlijk wel en extra stimulans om te stoppen met roken.Het schijnt dat je vruchtbaarheid 30% verminderd als je rookt!
    Ik vind het ook erg fijn dat ik weet dat we het samen doen!We slepen elkaar er wel doorheen!!!
    Veel plezier vanmiddag met je visite!
    En succes met het roken vanavond!van je laatste sigaret!

Liefs annie1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2866699 Quote

heel veel succes met stoppen met roken

liefs ikjes

#2866769 Quote

hoi niek,
    ik ben dus een echte koffieleut he!!
    Maar even de zin in rook situaties vermijden haha!!!!
    Dank je voor je lieve berichtje!!

xxx annie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen